رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

برخورد قاطع دستگاه قضایی با تهدیدکنندگان حیثیت و ناموس مردم

8:46 - 31 مرداد 1395
کد خبر: ۲۱۲۰۷۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
حجت الاسلام والمسلمین اکبری جزئیات پرونده دو متجاوز به عنف که حکم اعدام آن‌ها چند روز پیش در بندرعباس اجرا شد را تشریح کرد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری استان هرمزگان، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان جزئیات پرونده دو متجاوز به عنف که حکم اعدام آن‌ها چند روز پیش در بندرعباس اجرا شد را تشریح کرد.

وی گفت: افرادی که سودای چنین جرائم شیطانی را در سر می پرورانند، آگاه باشند و بدانند که دستگاه قضایی استان هرمزگان قاطعانه با آنها برخورد می کند و مجازات این گونه افراد ، مانند دو مجرم معدوم صریح و بدون اغماض خواهد بود.

این مسئول عالی قضایی افزود: با گذشت کمتر از دو سال از وقوع حادثه تلخ آدم ربایی و تجاوز به عنف در شهرستان پارسیان استان هرمزگان، دو متجاوز بامداد چند روز گذشته در بلوار ساحلی بندرعباس و در مقابل دیدگان مردم به دار مجازات آویخته شدند و پرونده زندگی آنها برای همیشه بسته شد.

وی اظهارکرد: این دو متجاوز، زن بی دفاع و بی گناهی را قربانی امیال پلید و شیطانی خود کرده بودند و پس از ربودن وی اقدام به ضرب و جرح ، تجاوز به عنف و تهیه عکس و فیلم مستهجن از اعمال مجرمانه خود نموده و شاکی را تهدید به افشای این تصاویر در صورت عدم سکوت کرده بودند .

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تصریح کرد: خوشبختانه به دستور دستگاه قضایی استان هرمزگان  و انجام سلسله عملیاتی  شبانه روزی در مدت زمان کوتاهی پس از جنایت این دو مجرم دستگیر شدند و در ادامه روند رسیدگی  شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان هرمزگان ، قاطعانه با این متجاوزین  برخورد و حکم اعدام آنان و توأمان دستور اجرای حکم در ملاءعام را صادر نمود که این حکم امروز مقابل دیدگان جمع کثیری از مردم به مرحله اجرا درآمد.

 حجت الاسلام والمسلمین اکبری  با هشدار به اخلالگران در نظم و امنیت  جامعه و تهدیدکنندگان حیثیت و ناموس مردم  خاطرنشا ن ساخت:افرادی که سودای چنین جرائم شیطانی را در سر می پرورانند، آگاه باشند و بدانند که دستگاه قضایی استان هرمزگان قاطعانه با آنها برخورد می کند و مجازات این گونه افراد مانند دو مجرم معدوم ، صریح و بدون اغماض خواهد بود.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان  اضافه کرد: ضروری است هنجارشکنان و برهم زنندگان نظم و امنیت مردم از ارتکاب چنین جرائمی دست بردارند. همچنین از خانواده ها می خواهیم نظارت بیشتری بر رفت و آمد فرزندان خود و نیز ارتباط آنان با همسالان خود داشته باشند تا فرزندانشان در دام افراد شرور گرفتار نشده و مرتکب چنین اشتباهات غیر قابل جبرانی نشوند.


 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *