رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رسالت برقراری امنیت و اجرای عدالت بسیار سنگین است

3:45 - 30 مرداد 1395
کد خبر: ۲۱۱۴۸۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حجت الاسلام بهرامی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشو رسالت برقراری امنیت و اجرای عدالت را امانتی خطیر در دست قضات دانست و بیان داشت: تحقق این رسالت با وجود قضات آگاه، عالم، عادل و شجاع و همچنین با حضور مقتدرانه نیروهای مسلح میسر می‌باشد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، آیین تودیع و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اصفهان در سالن کوثر ارتش جمهوری اسلامی در استان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مقام‌های ارشد قضایی، نظامی و انتظامی و عقیدتی و سیاسی برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین بهرامی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران رسالت برقراری امنیت و اجرای عدالت را امانتی خطیر در دست قضات دانست و بیان داشت: تحقق این رسالت با وجود قضات آگاه، عالم، عادل و شجاع و همچنین با حضور مقتدرانه نیروهای مسلح میسر می‌باشد.

وی افزود: این موضوع مهم در استان اصفهان به خوبی و درستی محقق و جلوه گر است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تجلیل از مقام شامخ ایثارگران و آزادگان سرافراز بیان داشت: استان اصفهان با تقدیم قریب به 24 هزار شهید به انقلاب از موقعیت خاص و ویژه ای برخوردار بوده و مردم و مسئولان متدین و ولایی آن به درستی امانت دار و پاسدار حرمت خون شهدا هستند.

این مقام عالی در قوه قضائیه اهتمام و توجه به مسایل زیربنایی توسط مسئولان را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اصفهان در بیشتر زمینه‌ها و شرح وظایف خود در کشور پیشرو بوده و تعامل و همدلی بین مسئولان استان اصفهان عامل اصلی این موفقیت‌ها محسوب می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین بهرامی در پایان این مراسم از خدمات و تلاش‌های ارزشمند و سازنده ابراهیم مهرانفر در طول خدمت 13 ساله اش در سازمان نیروهای مسلح تقدیر و تشکر نمود و مهدی تشکری را به عنوان رئیس جدید این سازمان معرفی کرد و ضمن آرزوی توفیق برای وی تداوم همکاری و تعامل بیش از پیش مسئولان را خواستار شد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *