حذف 20 میلیون مراجعه به ادارات ثبت با اجرای طرح پستی صدور سند مالکیت

11:49 - 29 مرداد 1395
کد خبر: ۲۱۱۴۱۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
بهبهانی گفت: اداره کل ثبت استان اصفهان با اجرای طرح پستی صدور سند مالکیت از طریق دفاتر اسناد رسمی از سال 92 تا 95 توانسته است 20 میلیون مراجعه را از ادارات خود حذف کند.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، علی بهبهانی در دیدار با صادقی مدیر عامل ذوب آهن اصفهان گفت: هم اکنون بیش از 90 درصد از خدمات ثبتی به صورت الکترونیکی انجام می شود.

وی از حذف دفاتر املاک در ادارات ثبت خبر داد و گفت: کار ذاتی ثبت در کشوربسیار مهم و حساس است و بر این اساس گذر ثبت از یک فرآیند سنتی به مکانیزه کاری بس دشوار و سخت است که اتخاذ با تدابیر سازمان ثبت و تلاش کارمندان در این دستگاه حاکمیتی امروز شاهد الکترونیکی شدن خدمات متنوع آن هستیم.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به تلاش ثبت اسناد در انجام غیرحضوری شدن کارهای مردم بیان کرد: ثبت استان اصفهان با اجرای طرح پستی صدور سند مالکیت از طریق دفاتر اسناد رسمی از سال 92 تا 95 توانسته است 20 میلیون مراجعه را از ادارات خود حذف نماید.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان خاطر نشان کرد: ما در ثبت استان با افراد مشکلی نداریم بلکه با روش‌های غلط آنها مخالفیم و همواره تلاش داریم از ظرفیت‌های موجود فارغ از هرگونه تعصب استفاده کنیم.

وی از تلاش خود برای رفع مشکلات ثبتی ذوب آهن در چارچوب قوانین و مقررات و اجازه از دستگاه‌های مرتبط خبر داد و افزود: اداره ثبت همیشه دغدغه رفع مشکلات ثبتی را در برنامه خود دارد و آمادگی خود را برای حل مسائل ثبتی ذوب آهن در جهت خدمت به صنعت کشور و مردم شهیدپرور اصفهان اعلام می‌دارد.

بهبهانی تأکید کرد: ملاک ما در ثبت قانون است و فصل الخطاب ما در خدمت به مردم و ثبت حقوق مالکیت افراد قانون است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *