کشور نیازمند مدیرانی با روحیه جهادی و انقلابی است

3:50 - 29 مرداد 1395
کد خبر: ۲۱۱۱۸۸
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: اداره کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی مستلزم وجود مدیرانی با روحیه جهادی است.
کشور نیازمند مدیرانی با روحیه جهادی و انقلابی استبه گزارش گروه سیاسی ، احمد امیر آبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در مراسم تقدیر از خدمات مدیرکل کمیته امداد قم، خاطرنشان کرد: خدمت به افراد محروم و اقشار ضعیف جامعه کاری ارزشمند و بزرگ است و جایگاه مهمی در نظام اسلامی دارد.

وی خاطرنشان کرد: کشور ما نیازمند مدیرانی با روحیه جهادی است و ما نمایندگان کارها و فعالیت های مدیران را رصد و ارزیابی می کنیم و از خدمت این عزیزان آگاهیم.

امیر آبادی گفت: نگاه فرهنگی به رفع مشکلات محرومین اهمیت زیادی دارد و می توان از تجربیات مدیریت قبلی نیز که کارهای بزرگی را در جهت خدمت به محرومان انجام داده اند، به منظور از میان بردن مشکلات بهره مند شد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تقدیر از تلاش مدیر کل سابق کمیته امداد امام خمینی(ره) عنوان کرد: تلاش ها و زحمات مدیر کل با روحیه انقلابی و ولایی و جهادی که دارد، قابل تقدیر است.

وی عنوان کرد: خدمت به قم، کار آسانی است چرا که یک همدلی و همراهی خاصی میان مسئولان و مدیران وجود دارد و این برای مدیریت جدید کمیته امداد امام خمینی(ره) در قم یک فرصت بالنده و ارزشمند است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *