پادوانی نیاید مدافع دیگری نمی‌گیریم/مجبور شدیم دورازه‌بان جدید بگیریم

13:21 - 29 مرداد 1395
کد خبر: ۲۱۱۰۰۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: به دنبال ترمیم خط دفاعی تیم با حضور پادوانی هستیم اما اگر او نیاید با همین شرایط و بدون جذب بازیكن جدید كار را دنبال می‌كنیم.
سیدسیروس پورموسوی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، درخصوص شروع دور جدید تمرینات استقلال خوزستان و ناراحتی بازیكنان تیمش از مشکلات مالی که برایشان بوجود آمده اظهار داشت: مشكل خاصی نیست و طبق گزارشی كه مدیرعامل تیم به بازیكنان داد قرار است در یكی، دو هفته دیگر قرارداد اسپانسر جدید امضا و تعهدات عملی شود.

وی ادامه داد:‌ برنامه‌ریزی كردیم تا مراحل آماده‌سازی تیم را در این مدت طی دو مرحله پیش ببریم. مرحله اول در اهواز است و دو بازی دوستانه را برابر نفت امیدیه و نفت و گاز گچساران انجام خواهیم داد. در مرحله دوم اگر شرایط فراهم باشد به تهران یا كرج خواهیم رفت و با انجام چند بازی دوستانه با تیم‌های لیگ برتری آماده شروع مسابقات می‌شویم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان بابت جذب وحید شیخ‌ویسی و مراحل پیوستن او به این تیم كه موجی از انتقادات را به همراه داشته، گفت: اینكه ما قرار است یک دروازه‌بان جدید بگیریم از سر اجبار است و با یک دروازه‌بان و چند گلر جوان نمی‌توانم در این مسیر سخت ریسک كنم. ما از ابتدای فصل روی بحث فنی گودرز داوودی اعتماد كامل داشتیم اما مصدومیت او كار را سخت كرد.

وی افزود: برخلاف میلم و اعلام دوباره ناراحتی‌ام از مصدومیت گودرز داوودی ناچار شدم دروازه‌بان جدید بگیرم وگرنه اصلا تمایلی به انجام این كار نداشتم. تقریبا كارمان با وحید شیخ‌ویسی تمام شده و اگر مشكلی برای او پیش نیاید به زودی او به اهواز خواهد آمد.

پورموسوی درباره انتقاداتی كه به خط دفاعی تیم او می‌شود و برنامه‌هایش برای بهبود آن اظهار داشت: تمرینات ویژه‌ای را برای برطرف كردن این مشكل در نظر گرفته‌ایم و هرچند كه مدافعان اصلی ما در اردوی تیم ملی هستند اما سعی می‌كنیم شرایط را به همین شکل بهبود بخشیم.

وی افزود: به دنبال جذب پادوانی هستیم و صحبت‌هایی هم انجام شده و منتظر جواب نهایی او بعد از بررسی تمام پیشنهادهایش هستیم. با این حال اگر پادوانی به استقلال خوزستان نیاید كار را با همین بازیکنان موجود دنبال می‌كنیم و مدافع دیگری جذب نخواهیم كرد.

انتهای پیام /



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *