مسئولیت ساماندهی شهرک زیتون به وزارت راه واگذار شد

13:22 - 27 مرداد 1395
کد خبر: ۲۱۰۸۶۹
مدیرکل محیط زیست استان تهران گفت: از این پس متولی ساماندهی شهرک زیتون واقع در اراضی سرخه حصار به وزارت راه و شهرسازی محول شده است.
به گزارش گروه جامعه ،محمدهادی حیدرزاده گفت: با مذاکرات صورت گرفته از طرف دولت، وزارت راه و شهرسازی با مالکان شهرک زیتون وارد مذاکره می شود و در زمینه تحویل زمین های آنان اقدام می کند.وی گفت: طی سی سال گذشته مسئولیت ساماندهی شهرک زیتون به وزارت راه محول شدیک کم تحرکی نسبت به دستگاه های دولتی وجود داشته و یک سئوال اساسی مطرح است که طی این سی سال چگونه ما بحران اراضی ملی سرخه حصار که در حصار شهرک زیتون واقع شده، حل نشده است.

حیدرزاده افزود: امیدواریم در این دولت با تعاملی که با وزارت راه و شهرسازی صورت گرفته ، هر چه زودتر این مشکل حل شود.

مدیرکل محیط زیست استان تهران گفت: سی سال از موضوع شهرک زیتون می گذرد و این در صورتی است که برخی از صاحبان این املاک در قید حیات نیستند و زمین ها به دست ورثه افتاده و این موضوع برای دولت هم خوب نیست چرا که دولت های مختلفی در این سنوات روی کار آمدند و مشکل شهرک زیتون تا کنون حل نشده است.

حیدرزاده ادامه داد: طبق نامه رئیس سازمان بازرسی کشور به معاون اول رئیس جمهور، از این پس وزارت راه و شهرسازی مکلف است تا مشکل املاک تملک یافته اراضی ملی سرخه حصار را حل کند.
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *