اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری امروز منتشر می‌شود

8:52 - 27 مرداد 1395
کد خبر: ۲۱۰۶۹۱
مشاور عالی سازمان سنجش کشور گفت: اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری سال 95 امروز منتشر می شود.

حسین توکلی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه گفت: برخی از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه فرهنگیان و تربیت مدرس شهید رجایی پس از انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته تحصیلی آزمون سراسری سال 95، ظرفیت های جدیدی را اعلام کرده اند.

وی افزود: در برخی از رشته ها نیز اصلاحاتی ایجاد شده به همین خاطر کد رشته محل های جدید و سایر اطلاعات مورد نیاز داوطلبان، از عصر امروز چهارشنبه 27 مرداد به روی سایت سازمان سنجش کشور قرار خواهد گرفت.

مشاور عالی سازمان سنجش کشور با ارائه آماری از تعداد افرادی که تاکنون انتخاب رشته خود در آزمون سراسری سال 95 را تکمیل کرده اند خاطرنشان کرد: تا ساعت 8 صبح امروز چهارشنبه، 100 هزار و 400 داوطلب در رشته های با آزمون انتخاب رشته خود را نهایی کرده و نسب به انتخاب کدرشته محل هایشان اقدام کرده اند.

توکلی اظهارکرد: 14 هزار و 573 داوطلب نیز نسبت به انتخاب کد رشته محل های بدون آزمون (بر اساس سوابق تحصیلی) اقدام کرده اند.

وی همچنین با تاکید بر لزوم بهره مندی داوطلبان شرکت کننده در آزمون سراسری سال 95 از راهنمای انتخاب رشته عملی تصریح کرد: در حال حاضر راهنمای انتخاب رشته عملی به روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته و داوطلبان در صورت استفاده از این راهنما می توانند بدون کمک نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *