اجرای مانور مشترک ندامتگاه ورامین و یگان ویژه شرق استان تهران

5:30 - 27 مرداد 1395
کد خبر: ۲۱۰۵۹۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
در اجرای دستور العمل امنيتی سازمان زندان هاي كشور مانور مشترک آزمایشی کنترل اغتشاش و آمادگی در زمان وقوع حوادث غیر مترقبه و بلايای طبیعی مابین ندامتگاه ورامین و یگان ویژۀ شرق استان تهران برگزار شد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی ندامتگاه ورامین در اجرای دستور العمل امنيتی سازمان زندان هاي كشور مانور مشترک آزمایشی کنترل اغتشاش و آمادگی در زمان وقوع حوادث غیر مترقبه و بلايای طبیعی مابین ندامتگاه ورامین و یگان ویژۀ شرق استان تهران برگزار شد.

این مانور با حضور سرهنگ محمودآبادی فرماندۀ یگان ویژۀ شرق استان تهران، سرهنگ ابوالفتحی معاونت عملیات شرق استان تهران ، سرهنگ مرادی فرماندۀ انتظامی ورامین، سرهنگ امیدیان رییس کلانتری ۱۱ ورامین، راهنمایی و رانندگی، اورژانس، سازمان آتش نشانی و امداد شهری این شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

خدایاری مدیر ندامتگاه ورامین در حاشیۀ این خبر ضمن تشکر از کلیۀ دست اندرکاران این مانور، هدف از اجرای این مانور مشترک را تمرین به منظور آمادگی و مواجهه با شرایط غیر عادی در زندان و مقابله با اغتشاشات و شورش و درگیری های احتمالی و هرگونه خرابکاری و … اعلام کرد.

 وی همچنین افزود: با اجرای دقیق و کار آمد از این قبیل امور، هماهنگی هرچه بیشتر با یگانهای انتظامی، امنیتی و امدادی شهرستان بوجود می آید .




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *