رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

"ناصر جنجوعه" ناظر طرح ملی مبارزه با تروریسم در پاکستان شد

19:21 - 26 مرداد 1395
کد خبر: ۲۱۰۲۷۵
بعد از برگزاری اجلاس ویژه امنیتی با حضور رهبران سیاسی و نظامی پاکستان، ژنرال ناصر جنجوعه که مشاور امنیت ملی نیز هست، به عنوان ناظر بر اجرای طرح ملی مبارزه با تروریسم انتخاب شد.
به گزارش سرویس بین الملل  بعد از برگزاری اجلاس ویژه امنیتی با حضور رهبران سیاسی و نظامی پاکستان، ژنرال ناصر جنجوعه که مشاور امنیت ملی نیز هست، به عنوان ناظر بر اجرای طرح ملی مبارزه با تروریسم انتخاب شد.

به گزارش دیلی اکسپرس، رهبران سیاسی و نظامی به اتفاق ژنرال جنجوعه را به عنوان بهترین گزینه برای نظارت بر طرح ملی مبارزه با تروریسم و هدایت نیروی ویژه نظامی در این زمینه دانستند.
اجلاس ویژه امنیتی در اسلام‌آباد و با حضور نواز شریف نخست وزیر، راحیل شریف فرمانده ارتش، چودهری‌نثارعلی‌خان وزیر کشور، سرتاج عزیز مشاور امور خارجی و اسحاق دار وزیر اقتصاد برگزار شد.

در این اجلاس مهم درباره وضعیت امنیتی کشور، روند عملیات ضرب عضب، طرح ملی مبارزه با تروریسم و اقدامات تازه برای جلوگیری از فعالیت تروریست‌ها تبادل نظر شد.

بعد از حادثه تروریستی کویته رهبران سیاسی و نظامی پاکستان با شرکت در اجلاس ویژه امنیتی که در چند دور برگزار شد برای تشکیل ارتش ویژه برای مبارزه با تروریسم به توافق رسیدند.

تمام دولت‌های ایالتی پاکستان باید برای عمل به طرح ملی مبارزه با تروریسم و پشتیبانی از ارتش ویژه مبارزه با تروریسم همکاری کنند و ژنرال جنجوعه بر این موضوع نظارت خواهد کرد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *