کشف محموله بزرگ لوازم یدکی قاچاق در شرق پایتخت

5:30 - 26 مرداد 1395
کد خبر: ۲۱۰۰۹۲
فرمانده انتظامی شهرستان پردیس از کشف محموله بزرگ از لوازم یدکی قاچاق خودرو و نزدیک به ۷۰۰ دستگاه تجهیزات کارت خوان خبر داد.
کشف محموله بزرگ لوازم یدکی قاچاق در شرق پایتخت

به گزارش گروه فضای مجازی  به نقل از سایت پلیس، سرهنگ غلامرضا حسنوند گفت: طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا در اجرای فرامین مقام معظم رهبری در برخورد جدی با باندها و شبکه‌های سازمان یافته قاچاق و در راستای اجرای برنامه‌های تدوینی،فرماندهی انتظامی ویژه شرق تهران با همکاری پلیس آگاهی شهرستان به مدت 48 ساعت به اجرا گذاشته شد.

وی افزود:در اجرای این طرح در بازرسی از دو انبار، کالای قاچاق خارجی از قبیل موتور، پمپ، گیربکس، شفت و فولی به ارزش چهار میلیارد ریال و همچنین هفت‌هزار و 696 عدد دستگاه تجهیزات کارت خوان فروشگاهی در مناطق صنعتی جاجرود کشف و متخلفان پس از دستگیری و تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس در خاتمه خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا همواره یکی از اولویت‌های اصلی پلیس بوده و با برنامه‌ریزی و طرح ریزی عملیاتی،همه روزه محورهای مواصلاتی شهرستان به‌منظور پیشگیری از قاچاق کالا مورد پایش و کنترل قرار می‌گیرد.

/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *