مراسم تودیع و معارفه دادستان بروجن برگزار شد

2:30 - 26 مرداد 1395
کد خبر: ۲۱۰۰۴۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
با حکم ریاست قوه قضائیه عبدالرسول جاوری به سمت دادستان جدید دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بروجن منصوب و از زحمات منصور امانی دادستان پیشین تقدیر شد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان چهارمحال و بختیاری، در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین امینی امام جمعه شهر نقنه پیرامون عظمت و جایگاه علمی اما رضا(ع) به ایراد سخن پرداخت.

وی مقام والای معنوی و عظمت علمی امام رضا(ع) را موجب جذب بسیاری افراد به ایشان دانست و گفت: پویایی علمی و تعالی فکری این امام همام تا آن حد بود که افراد بسیاری از جمله مأمون خلیفه وقت مجذوب ایشان گردید اما  به دلیل رذالت و کوردلی و عدم پذیرش مقام معنوی امام، ایشان را مسموم و به شهادت برساند.

در ادامه نادر اسکندری معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اصل 57 قانون اساسی و تفکیک قوای سه گانه زیر نظر ولی امر اظهار داشت: هر چند که این اصل بر استقلال و تفکیک نسبی قوا تأکید دارد اما این موضوع مانع از تعامل و تعاون میان دستگاه‌های زیر مجموعه سه قوه نیست.

وی با تأکید بر این نکته که مهمترین موضوع در برقراری و حفظ نظم رعایت و احترام به قانون است از همه مسئولان، بزرگان و ریش سفیدان منطقه خواست تا در چارچوب قانون در جهت ترویج فرهنگ صلح و سازش و تحیکم مبانی اخلاق اسلامی بیش از پیش تلاش نمایند.

این مقام مسئول ضمن تقدیر از زحمات دادستان پیشین دادسرای بروجن برای دادستان جدید آرزوی بهروزی و توفیق بیشتر خدمت به مردم شریف شهرستان بروجن نمود.

در پایان این مراسم با حکم ریاست قوه قضائیه عبدالرسول جاوری به سمت دادستان جدید دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بروجن منصوب و از زحمات منصور امانی دادستان پیشین تقدیر شد.

گفتنی است منصور امانی درسمت جدید خود به عنوان معاون دادستان مرکز استان منصوب گردید.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *