برگزاری مسابقات قرآنی کارکنان و سربازان وظیفه زندان‌های تهران در بازداشتگاه اوین

11:50 - 24 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۹۴۸۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
همزمان با ایام مبارک دهه کرامت، مسابقات قرآنی کارکنان مرد و سربازان وظیفه زندانهای استان تهران به میزبانی بازداشتگاه اوین برگزار شد و نفرات اول هر رشته به مسابقات کشوری راه یافتند.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی بازداشتگاه اوین، در راستای گسترش و ارتقاء فعالیتهای قرآنی و فرهنگی، و معرفی نفرات برتر قرآنی به مسابقات کشوری، مسابقات قرآن کریم با حضور قاریان و حافظان شاغل در زندانهای استان تهران و داوری اساتید ممتاز و بین المللی قرآن، آقایان محمدرضا ابوالقاسمی، حسین طرقی و مسعود نوری در بازداشتگاه اوین برگزار شد.

این مسابقات در رشته های حفظ ، قرائت و مفاهیم قرآن کریم و اذان در دو گروه کارکنان مرد و سربازان وظیفه برگزار شد.

شایان ذکر است در این دوره از مسابقات در رشته قرائت تحقیق به ترتیب آقایان بهرام بهرامی ، محمد حسن قریب ،علیرضا یعقوبی در بخش کارکنان و مجید رمضان خانی ،حبیب جباری ، سعد الله کم در بخش پرسنل وظیفه توانستند رتبه های اول تا سوم را کسب نمایند.

همچنین  در رشته مفاهیم به ترتیب آقایان سعید کریمی  ، داود صالحی ،غلامحسین طهماسبی  در بخش کارکنان و جواد ملکی ،علی قربانپور ، رضا معافی در بخش پرسنل وظیفه توانستند رتبه های اول تا سوم را کسب نمایند.

در ادامه در رشته اذان به ترتیب آقایان علیرضا علیزاده، غلامعباس شلالوند ،سعید سلیمی  در بخش کارکنان و سجاد رشت بریان ،مجتبی خانی ، کیوان قاسمی  در بخش پرسنل وظیفه توانستند رتبه های اول تا سوم را کسب نمایند.

این خبر می افزاید در رشته حفظ یک جزء به ترتیب آقایان مهدی کریمی مرید   ، روح الله کنگرانی  در بخش کارکنان و ابراهیم ارتنگ  در بخش پرسنل وظیفه توانستند رتبه های اول تا دوم  و در رشته حفظ ۳ جزء محمد عابدی ،عباس کولیوند و در حفظ ۵ جزء محمد حسن شفق حائز رتبه های برتر شدندکه از سوی مدیرکل اداره زندانهای استان تهران با اهداء لوح تقدیر و جوایز نفیس مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفتند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *