جدول حمایت از ٣٠ پایگاه خبری منتشر شد

18:43 - 23 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۹۲۸۱
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
در پی اعلام نتایج اولین دوره رتبه‌بندی پایگاه‌های خبری، اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی مبالغ کمک را به حساب صاحبان امتیاز این پایگاه های خبری واریز کرد.
به گزارش گروه فرهنگی به نقل از روابط عمومی معاونت امور مطبوعاتی؛ این مبالغ تنها برای ٣٠ پایگاه خبری اول بر اساس نتایج طرح رتبه‌بندی پایگاه های خبری و صرفا متعلق به بخش خصوصی در نظر گرفته شده و بر اساس حاصل ضرب امتیاز کسب شده در واحد ٣ میلیون تومان محاسبه شده است.

در جدول منتشر شده در سایت معاونت امور مطبوعاتی، لیست پایگاه های خبری و حمایت های واریزی به ترتیب رتبه آنها درج شده است.

رسانه‌هایی که در جدول زیر علامت * در کنار نامشان درج شده، شماره حساب خود را در سامانه جامع رسانه های کشور (e-rasaneh.ir) وارد نکرده اند و این مبالغ هنوز به حسابشان واریز نشده است.

دوره بعدی رتبه‌بندی پایگاه‌های خبری پس از اصلاحات لازم شاخص‌ها و در صورت تأیید مدیران مسئول در پاییز ٩٥ اجرا و نتایج آن تا پایان سال اعلام خواهد شد.

کمیته رتبه‌بندی پایگاه‌های خبری از ترکیب زیر تشکیل شده است:

مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی، دو استاد ارتباطات به انتخاب مجمع روسای دانشکده ها و گروه‌های ارتباطات دانشگاه‌های تهران، دو مدیرمسئول پایگاه‌های خبری عمومی و یک مدیر مسئول پایگاه خبری تخصصی و یک سردبیر پایگاه خبری، همگی به انتخاب مدیران مسئول خبرگزاری ها.
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *