واقعیت اعدامهای سال 67 چه بود؟+فیلم

13:12 - 20 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۷۹۳۴
پاسخ‌‌های قاطع حسن رحيم‌پور ازغدی، پروژه اغتشاش را که در لباس حامیان منافقین ظاهر شده بودند، به طور كامل ناكام گذاشت.
واقعیت اعدامهای سال 67 چه بود؟
به گزارش گروه فضای مجازی به نقل از اتاق خبر 24، آخرین حلقه از تحرکات جریان کشتارهای سال 67، دفاع از تروریست های سازمان مجاهدین خلق بود. رویدادی که با بالا بردن پلاکاردهایی در حمایت از اعضای تروریستی گروهک منافقین در مراسم سخنرانی رحیم پور ازغدی در مهرماه 1387 در دانشکده برق خواجه نصیر صورت پذیرفت که البته این حرکت با واکنش منفی عموم دانشجویان حاضر در سالن مواجه شده و نیز پاسخ‌‌های قاطع حسن رحیم‌پور ازغدی، پروژه این اغتشاش را که در لباس حامیان منافقین ظاهر شده بودند، به طور كامل ناكام گذاشت.

یكی از اغتشاش كنندگان، پلاكاردی با مضمون «كشتار 67، حقوق بشر اسلامی» در دست داشت كه رحیم‌پور پس از دیدن این پلاكارد، خطاب به حضار گفت: آن آقای ابلهی كه این پلاكارد را در دست گرفته، به احتمال زیاد جاهل است چرا كه نمی‌داند با این كار خود از گروه تروریستی منافقینی حمایت می‌كند كه از سال 61 تا 67، 15 هزار بیگناه را در خیابان‌های تهران و دیگر شهرها ترور می‌كردند.

این استاد دانشگاه با بیان اینكه این فرد، چون آن ماجراها را نمی‌داند، این پلاكارد را بالای دست خود گرفته‌ است، خاطر نشان كرد: مطمئن هستم خود این فرد هم نمی‌داند كه از چه كسی حمایت می‌كند. بلكه عده‌ای به او گفته‌اند این پلاكارد را در این مراسم بالا ببرد و او نیز از روی جهالت این كار را می‌كند.

وی تاكید كرد: این عده‌ای كه نظم مراسم را به هم می‌زنند، از قاتلین شهیدانی مانند دستغیب، رجایی، بهشتی و مدنی دفاع می‌كنند.

رحیم پور ازغدی افزود: منافقین كسانی بودند كه در سال 58 و 59 جنگ‌های تجزیه طلبانه‌ای را در كردستان، آذربایجان، تركمن صحرا و دیگر شهرها به راه انداختند و اینها همان كسانی بودند كه در ماه رمضان یكی از سال‌های اوایل دهه 60 با حمله به خانه یك فرد بسیجی كه تنها جرمش حزب اللهی بودن و حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل بود، سر سفره افطار، سر فرزندانش را با تیغ موكت‌بری بریدند.

این استاد دانشگاه در ادامه سخنان خود به جاسوسی منافقین برای صدام در جنگ تحمیلی و نیز برخی دیگر از جنایت‌های ددمنشانه آنها از جمله به گلوله بستن مجروحان در بیمارستان‌ها و نیز به شهادت رساندن 72 تن از نیروهای انقلاب اشاره كرد و گفت: این اخلال‌گران مراسم، از روی جهالت از تروریست‌هایی دفاع می‌كنند كه از سال 60 و 61 تا آخر جنگ در خیابان‌ها می‌گشتند و هر دختر و پسر حزب‌اللهی را بدون اینكه حتی بدانند این شخص كیست به مسلسل می‌بستند و حتی در مغازه‌هایی كه عكس امام(ره) بر روی دیوار آن نصب بود، نارنجك می‌انداختند.

وی در توضیح جنایات این جریان گفت: بر همین اساس باید گفت هر قانونی در دنیا حکم اعدام را برای چنین افرادی تعیین می کند و قانون اساسی نیز این را می گوید.

رحیم پور ازغدی به افراد حاضری که پلاکاردهای حمایت از این جریان را در دست داشته، می گوید: دو حالت بیشتر ندارد، یا جزو افرادی هستید که وابسته به گروه های تروریستی و معاندهستید و یا وابسته نیستید و اطلاع ندارید.

وی به توضیحات حملات موشکی صدام در شهرهای مختلف اشاره می کند و می گوید: فیلم هایی پخش می شود که نشان می دهد منافقین رد و بدل اطلاعات با صدام داشته و نشانه های دقیق از برخورد حملات موشکی می دهد.

این استاد دانشگاه توضیح میدهد: شکنجه هایی که این افراد می کردند روی شکنجه های ساواک را سفید کرده بود، تمام بدن افراد را با اتو سوزانده بودند و به گفته های خودشان لای زخم ها نمک میریختند و بدن را با تیغ موکت بری برش می دادند.

وی با طرح این سوال که اینها را نمیدانید و میپرسید چرا اعدام کردید؟ ادامه داد که: مثلا میگفتند بچه های جهاد دو روزه گم شدند و بعد بیست رو بعد در حالیکه پوست سرشان کنده شده بود و چشم ها از کاسه در اورده شده بود پیدا می کردند، لذا اینها را اعدام نمی کردند جای سوال بود! فقط یکبار در عروسی یکی از خان های این جریان در یک نمونه، حدود 15 تا بیست نفر از بچه های جهاد سازندگی را مقابل پای عروس و داماد یکی از خان های این جریان سر بریده بودند.

این استاد دانشگاه با بیان اینكه در همان سال‌ها از اتاق‌های منافقین در دانشگاه تهران اسلحه و مسلسل كشف شد، تأكید كرد: این اخلاگران مراسم امروز برنامه دارند تا در دانشگاه‌ها و در مراسم‌های مختلف آشوب به پا كنند و من حتی 2 نفر از همین‌ها را در جلسه‌ای كه در دانشگاه هنر داشتم، دیدم.

رحیم‌پور ازغدی این حركت اخلالگران را یك رفتار استالینی خواند و گفت: رفتار استالینی یعنی همین كه 10 نفر در مراسمی كه بانیان آن كسان دیگری هستند و موضوع دیگری دارد، وارد شوند و بر خلاف نظر و رأی اكثریت جلسه را به هم بزنند.

بر اساس این گزارش سخنان رحیم پور ازغدی كه تشویق و تكبیر پی‌درپی دانشجویان حاضر در جلسه را به همراه داشت، موجب شد تا افراد اختلالگر به طور كامل ناكام مانده و پلاكاردهای خود را پایین بیاورند.

فیلم این سخنرانی را در اینجا ببینید.

/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *