هاشمی: تلاش می‌کنم با مدال برگردم

23:26 - 19 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۷۸۴۳
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
نماینده وزنه‌برداری ایران در وزن 94 کیلوگرم گفت: تمام وزنه‌برداران برای کسب مدال روی تخته می‌آیند و من هم از این ثاعده مستثنی نیستم و تلاش می‌کنم با مدال برگردم.
به گزارش گروه ورزشی ، هاشمی در مورد وضعیت جسمانی‌اش در بازی‌های المپیک 2016 ریو گفت: کمی از ناحیه زانو درد دارم ولی زیاد مهم نیست. خدا را شکر می‌کنم، از نظر بدنی روی فرم هستم و شرایط ایده‌آلی دارم. تمرینات را با قدرت انجام می‌دهم تا با بهترین شرایط روی تخته بروم.

وزنه بردار ایلامی تیم ملی در مورد وضعیت کمپ تمرینی و محل اسکان تیم ملی وزنه‌برداری تاکید کرد: شرایط تمرینی در ریو خوب است. مشکل خاصی در محل تمرین نداریم ولی اتاق‌های محل اقامت ملی ‌پوشان تمامی رشته‌ها در دهکده بازی‌ها اصلا شرایط مناسب را برای ورزشکاران ندارد.

دارنده مدال نقره آسیا در مورد ارزیابی حریفان خود در دسته 94 کیلوگرم رقابت‌های المپیک گفت: در رقابت مهمی همچون المپیک تمام حریفان با بالاترین حد توانایی و آمادگی خود پای به مسابقات می ‌گذارند. در دسته 94 گروه (A) مسابقات وزنه‌‌برداری بازی‌های المپیک 2016 ریو 7 رقیب خوب و عنوان‌دار حضور دارند. همه وزنه‌برداران برای کسب مدال به روی تخته می‌آیند که من هم از این قاعده مستثنی نیستم و تمام تلاشم این است تا با مدال به ایران بازگردم.

انتهای پیام /


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *