ارائه تسهیلات با سود 18 درصد به متقاضیان تشرف به عتبات عالیات/ اقساط ماهیانه 95 هزار تومان

16:34 - 19 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۷۷۵۹
ودیعه گذاران سفر به حج تمتع می توانند از وام سفر به عتبات عالیات بهره مند شوند.
ارائه تسهیلات با سود 18 درصد به متقاضیان تشرف به عتبات عالیات/ اقساط ماهیانه 95 هزار تومان
به گزارش خبرنگار گروه جامعه ،تفاهم نامه اعطای تسهیلات به متقاضیان سفربه عتبات عالیات به امضا رسید.

در مراسم امضای این تفاهم همکاری، سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت گفت: در راستای سیاست های مصوب حج و زیارت سال 95 مقرر شده در حوزه عتبات خدمات بیشتری به زائران ارائه شود.

وی افزود: یکی اصلی ترین اهداف ما افزایش زائران عتبات عالیات بود که این کار با همکاری کشور عراق به سرانجام می رسد.

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به وضعیت کشور عراق و فعالیت های داعش در این کشور اظهار کرد: متاسفانه اکنون شاهد فعالیت های داعش و تکفیری ها در کشور عراق هستیم و همین موضوع سبب شده تعداد زائران عتبات کاهش پیدا کند.

اوحدی با اشاره به مشارکت سازمان حج و زیارت با بانک های بزرگ کشور برای ارائه تسهیلات به زائران خاطرنشان کرد: سازمان حج و زیارت از طریق مشارکت با بانک های بزرگ کشور بانک ملی، ملت، گردشگری و انصارخدماتی را به زائران ارائه خواهد کرد.

وی در ادامه از افتتاح 9 طرح بزرگ برای ارائه خدمات به زائران عتبات عالیات خبر داد و اذعان کرد: 9 طرح بزرگ شامل 7 طرح در داخل کشور عراق و دو طرح در مرزهای کشور جهت ارائه خدمات به زائران افتتاح خواهند شد.

وی زائر سرای طریق القدس را یکی از پروژه های در دست افتتاح دانشت و تصریح کرد: این زائر سرا در خروجی شهر شهر بستان استان خوزستان قرار دارد شهریور ماه به بهره برداری خواهد رسید.

اوحدی یکی دیگر از طرح های آماده احداث سازمان حج و زیارت را اقامتگاه770  تخت خوابه دانست و گفت: این اقامتگاه در شهر نجف بوده و فاصله آن با حرم کمتر از 50 متر است.

رئیس سازمان حج و زیارت راه اندازی آشپزخانه صنعتی را در نجف را از جمله دستاوردهای سازمان حج و زیارت دانشت و بیان کرد: ظرفیت این آشپزخانه تهیه 20 هزار پرس غذا در هر وعده بوده و با افتتاح آن می توانیم تسهیلات مناسبی را به زائران ارائه دهیم.

اوحدی با اشاره به ودیعه گذاری 3 و نیم میلیون متقاضی حج عمره در بانک ملت خاطرنشان کرد: 3 و نیم میلیون در بانک ملت ودیعه گذاری کرده  و آنها اکنون قادر خواهند بود از تسهیلات در نظر گرفته توسط بانک ملت بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه ودیعه گذاران حج عمره اکنون سود ودیعه خود را دریافت می کنند اظهار کرد: سود ودیعه متقاضیان تشرف به حج عمره به حساب آنها واریز شده و اکنون دریافت وام عتبات به عنوان یکی از خدمات در نظر گرفته سازمان حج برای این ودیعه گذران در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان حج و زیارت در ادامه از ارائه تسهیلات ارزان قیمت به دانشجویان برای عزیمت به عتبات عالیات خبر داد و اذعان کرد: با همکاری بانک ملت تسهیلات ارزان قیمت عتبات دانشجویی به دانشجویان متقاضی پرداخت می شود.

در ادامه این نشست هادی اخلاقی مدیر بانک ملت نیز گفت: بانک ملت و سازمان حج و زیارت همکاری مشترکی را با یکدیگر آغاز کرده و اکنون تسهیلاتی را در اختیار زائران عتبات عالیات قرار می دهیم.

وی در خصوص شرایط افراد برای دریافت وام عتبات عالیات خاطرنشان کرد: متقاضیانی که پیش تر برای تشرف به حج عمره ودیعه گذاری کرده باشند مشمول دریافت وام عتبات عالیات می شوند.

مدیر عامل بانک ملت  با بیان جزئیاتی از سود وام پرداختی به متقاضیان تصریح کرد: وام پرداختی تا سقف 1 و نیم میلیون تومان خواهد بود ضمن اینکه تسهیلات آن بلند مدت و سود آن 18 درصد است.

اخلاقی در خصوص مبلغ اقساط ماهیانه پرداختی توسط متقاضیان دریافت وام اظهار کرد: مبلغ پرداختی اقساط در ماه کمتر از 95 هزار تومان خواهد بود.

مدیر عامل بانک ملت با بیان اینکه مبالغ پرداختی به متقاضیان دریافت وام مستقیما به حساب سازمان حج و زیارت واریز می شود اظهار کرد: مبالغ به صورت مستقیم به حساب متقاضیان دریافت وام واریز نمی شود، بلکه این پول ها به صورت مستقیم به حساب سازمان حج و زیارت می رود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *