10:48
19 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۷۵۳۳

به‌روزرسانی پروژه بزرگ خدمات پس از فروش ایساکو

مدیرعامل شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش ایران خودرو، ایساکو، با اشاره به رویکرد ایساکو در شیوه ارائه خدمات الکترونیک اظهار کرد: سامانه نرم افزاری که از طریق موبایل در دسترس مشتریان است زمان اعلام نیاز تا دریافت خدمات را کوتاه‌تر کرده و با صرفه جویی در زمان رضایتمندی مشتریان را فراهم می‌کند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *