رشد 13 درصدی آزادی محکومان غیرعمد در استان اصفهان

8:53 - 19 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۷۴۵۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مدیر عامل ستاددیه اصفهان با اشاره به آزادی 146 زندانی جرائم غیرعمد در سه ماهه اول سال جاری گفت: طبق آمار چهار ماهه سال 95 در این مدت رشد 13 درصدی آزادی‌ها را شاهد هستیم.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی ستاد دیه کشور، مصطفی کیشانی در مراسم تجلیل از خیرین میادین میوه و تره‌بار استان اصفهان که در برپایی جشن‌های گلریزان ویژه ماه رمضان همکاری خوبی با ستاد داشتند، اظهار کرد: در سه ماهه اول سال جاری با کمک خیرین خداجو تعداد 146 زندانی واجد شرایط استان با بدهی 121 میلیارد ریالی از بند زندان رهایی یافتند.

وی افزود: بیشترین آزادی‌های انجام شده در سه ماهه اول سال هم مربوط به مددجویان زندان مرکزی است که تعداد107 نفر را شامل می‌شوند.

وی با تقدیر از همکاری خوب طلبکاران مالی و دیه در تسریع روند آزادی‌ها گفت: از مجموع بدهی 121 میلیارد و 461 میلیون ریالی اولیاء دم و شکات مبلغ 30 میلیارد ریال گذشت رضایتمندانه داشتیم.

مدیرعامل ستاددیه استان در ادامه همیاری اصناف را با ستاددیه منشاء خیر برای زندانیان نیازمند و خانواده‌های چشم انتظار آن‌ها دانست و اظهار کرد: در راستای کمک‌های نقدی وغیرنقدی اتحادیه و هیئت مدیره میادین میوه و تره بار و همچنین همیاری بازارهای روز کوثراصفهان در برگزاری باشکوه آیین‌های گلریزان ویژه ماه رمضان ستاد دیه بر خود تقدیر از این اقدامات خاصانه و تجیلیل از بانیان صادق آن را بر خود فرض می‌دانست که به لطف خدا این واجب امروز ادا شد.

در این مراسم که پس از بازدید از مجموعه خوابگاه‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی زندان مرکزی اصفهان برگزار شد، امیری مدیرکل زندان‌ها و نائب رئیس ستاددیه استان گفت: کمک هر نیکوکاری در راستای استخلاص یک زندانی بیش از آن که نتیجه محسوسی در زندگی یک زندانی داشته باشد یک منفعت معنوی بزرگ برای خیرین به حساب آمده و افزون بر این که به یک شخص خدمت شده باشد به یک خانواده و در یک نگاه کلی به یک جامعه خدمت‌رسانی شده است.

گفتنی است، مردم نوعدوست اصفهانی ماه مبارک رمضان امسال با برگزاری 13جشن گلریزان و مشارکت در طرح‌های آزادی برنامه تلویزیونی «یک شهرضیافت» با اهدای کمک 76 میلیارد و 917 میلیون ریالی خود زمینه آزادی قریب به 90 مددجوی تحت حمایت ستاددیه را فراهم کردند.

انتهای پیام /



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *