مشهد جزیره نیست اما نقطه مقاومت است/ آقایان می خواهند نقطه مقاومت را بشکنند/آیا آقای وزیر خود را اعلم می دانند؟

12:11 - 18 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۷۱۵۸
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار گفت: مشهد جزیره نیست اما نقطه مقاومت است و آقایان ظاهرا می خواهند این نقطه مقاومت را بشکنند؛ آنها تعبیرشان این است که اگر در مشهد کنسرتهای هدفمند را با زبان پنبه پیش ببرند و موفقیت شوند در سایر نقاط دیگر مقاومتی وجود نخواهد داشت.
طائبحجت الاسلام مهدی طائب رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی گفت: نظر آقای جنتی وزیر ارشاد که می گویند "مشهد جزیره نیست" را قبول دارم منتها در بحث کنسرت ها با شرایط و وضعیت موجود در تمام کشور باید در برابر کنسرتهای هدف دار و فتنه جویانه مقابله شود.

وی افزود: مشهد جزیره نیست اما نقطه مقاومت است و آقایان ظاهرا می خواهند این نقطه مقاومت را بشکنند؛ آنها تعبیرشان این است که اگر در مشهد کنسرتهای هدفمند را با زبان پنبه پیش ببرند و موفقیت شوند در سایر نقاط دیگر مقاومتی وجود نخواهد داشت.

حجت الاسلام طائب با بیان اینکه اگر مسئله ای بد است، در همه جا باید بد باشد عنوان کرد: امام رضا (ع) مظهر دین هستند ما هم مردم دین مداری هستیم و مردم ما به جمهوری اسلامی رای داده اند؛ بنابراین اگر چیزی در محضر امام رضا (ع) جایز نیست در سایر نقاط نیز نباید جایز باشد.

وی با بیان اینکه وقتی آقای وزیر ارشاد می گویند من با قوه قضائیه در خصوص موضوع کنسرتها صحبت می کنم این سوال به وجود می آید که "آیا آقای وزیر ارشاد خود را اعلم و در رشته فقه و حقوق صاحب نظر می دانند" گفت: یک موقع مسئولان ارشاد می گویند قوه قضائیه از جریانات کف خیابان اطلاعی ندارد؛ یعنی قوه قضائیه ای که قرار است احکام مقابله با جرایم را صادر کند اطلاعی از کف خیابان ندارد و آقای وزیری که در محدوده وزارتی خودش نشسته است اطلاع دارد!

حجت الاسلام طائب ادامه داد: صحبت های اخیر وزیر ارشاد نشان دهنده این است که برخی جریان ها به دنبال این هدف هستند که دیگران را با غوغا سالاری مجبور کنند در برابر آنها تسلیم شوند.

وی در پایان با بیان اینکه جریان کنسرت ها "جریان فتنه نرم" است، در خصوص میزان موفقیت علی جنتی در سمت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: وقتیکه مقام معظم رهبری در فرمایشات خود از ولنگاری فرهنگی صحبت می کنند میزان موفقیت آقای وزیر ارشاد را متوجه می شویم.

 انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *