رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

گشت و گذار در المپیک ریو با خدمات شرکت‌های فناوری

5:00 - 18 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۶۹۱۳
با آغاز رقابت‌های المپیک ریو شرکت‌های فناوری نیز رقابت خود برای ارائه خدماتی در این زمینه را به کاربران علاقمند آغاز کرده اند.
به گزارش گروه فضای مجازی به نقل از فارس، کاربرانی که به اینترنت دسترسی دارند می‌توانند در محل برگزاری رقابت های ورزشی مختلف حضور مجازی داشته باشند و ورزشگاه های گوناگون را عملاً مشاهده کنند.

بخش های مربوط به شهر ریو در خدمات نقشه گوگل به طور کامل به روز شده و بر مبنای تغییرات اعمال شده مشاهده اینترنتی ورزشگاه ها از دیگر کشورها ممکن است.

یکی دیگر از تغییرات در خدمات گوگل مربوط به پخش زنده ویدئویی برخی رقابت های المپیک در بیش از 60 کشور جهان از طریق سایت یوتیوب است.

به روزرسانی موتور جستجوی گوگل هم به کاربران امکان داده با وارد کردن برخی کلیدواژه ها اطلاعات کلیدی را دریافت کنند. به عنوان مثال با وارد کردن عبارت برندگان مدال اطلاعاتی در مورد قهرمانان ورزشی کشورهای مختلف و موفقیت های آنها ارائه می شود.

البته در میان شرکت های فناوری تنها گوگل رقابت های المپیک ریو را جدی نگرفته است. سامسونگ هم استودیوهایی موسوم به گلکسی را در محل برگزاری رقابت‌های المپیک برای اطلاع رسانی تاسیس کرده و برخی برنامه های موبایلی مانند اسنپ چت برچسب‌ها و فیلترهایی با مضمون المپیک به خدمات ارائه شده خود افزوده اند.

طراحان برنامه Score هم به کاربران خود امکان می دهند با حداکثر سرعت از نتایج رقابت های المپیک مطلع شوند.

/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *