رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پورسیدی: مسیر مسابقه سخت و فنی است/ امکان زمین خوردن و برخورد دوچرخه‌سواران وجود دارد

21:42 - 15 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۶۰۷۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
رکابزن المپیکی ایران پس از برپایی چند جلسه تمرین در مسیر اصلی مسابقات ریو از سخت و پرپیچ خم بودن مسیر رقابت جاده این دیدارها گفت.
به گزارش گروه ورزشی ، میرصمد پورسیدی ۳۰ ساله سومین رکابزن ایرانی است که نماینده این رشته در بازی‌های المپیک است. وی که اهل استان آذربایجان شرقی است در صدر رنکینگ رکابزنان آسیا قرار دارد.

میر صمد پورسیدی در مورد تمرین رکابزنان در مسیر اصلی مسابقات المپیک گفت: در چند روزی که به ریو رسیده‌ایم به ارزیابی مسیر اصلی مسابقه پرداختیم و در تمرینات با این مسیر آشنا شدیم.

وی افزود: مسیر مسابقات به نظرم بسیار سنگین است. بخشی از مسیر سنگفرش است و سربالایی‌های تیزی دارد که این کار را برای همه رکابزنان سخت می‌کند. این مسیر سنگفرش بسیار خطرناک است چرا که می‌تواند باعث زمین خوردن دوچرخه‌سواران شود.

رکابزن المپیکی ایران اظهار داشت: چند سرازیری تند در مسیر وجود دارد که به اندازه مسیر «سر بالارو» خطرناک است. در کنار آن چند پیچ بسیار تیز هم داشت که باز هم امکان زمین خوردن و برخورد دوچرخه‌سواران وجود دارد. به نظرم مسیر انتخاب شده برای المپیک ریو بسیار فنی و سخت است.

وی ادامه داد: مسیر از آن چیزی که فکر می کردم سخت‌تر بود اما من و دو هم‌تیمی‌ام در این مدت برای موفقیت در المپیک تلاش کرده‌ایم و در این چند روز هم با تمرین کوتاه در مسیر برای مسابقات آماده می‌شویم تا بهترین نتیجه را بگیریم. در این جا بهترین رکابزنان دنیا را دیدم. بهترین‌های دوچرخه سواری دنیا در ریو جمع شده‌اند تا در بخش‌های مختلف این رشته با هم رقابت کنند.

پورسیدی در مورد وضعیت اسکان و امکانات و تجهیزات میزبان بازی‌های المپیک هم گفت: رستوران و محل اسکان ورزشکاران حاضر در این بازهای در حد برگزاری رقابت‌های المپیک و سطح آن نیست و به نظر می‌رسد کمی در این خصوص ضعف وجود دارد.

به گزارش میزان، تیم ملی دوچرخه‌سواری ایران با ترکیب میرصمد پورسیدی، آروین معظمی گودرزی و قادر میزبانی در المپیک برزیل و در بخش استقامت جاده حاضر خواهند بود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *