فعالیت‌های کانون اصلاح وتربیت یزد کاملا در راستای اهداف سازمانی است

20:30 - 15 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۶۰۳۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رفیعی زاده با اشاره به لزوم تنوع آموزش برای مددجویان ،برنامه های فرهنگی وآموزشی این کانون را کاملا در اهداف سازمانی و درجهت اصلاح و تربیت مددجویان برشمرد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی کانون اصلاح وتربیت استان یزد رفیعی زاده معاون سلامت و اصلاح وتربیت زندانهای یزد به همراه مسؤلین بازرسی و حفاظت اطلاعات این اداره کل از کانون اصلاح وتربیت این استان بازدید کرد.

رفیعی زاده معاون سلامت واصلاح وتربیت اداره کل زندانهای یزد با اشاره به لزوم تنوع آموزش برای مددجویان ،برنامه های فرهنگی وآموزشی این کانون را کاملا در اهداف سازمانی و درجهت اصلاح و تربیت مددجویان برشمرد.

وی همچنین با توجه به حضور حداکثری مددجویان در کلاسهای آموزشی بیان داشت:از جمله موارد مثبتی که در این بازدید مشاهده شد خالی بودن خوابگاه ها وحضور کلیه مددجویان در کلاسهای فرهنگی و آموزشی بود که این امر بیانگر اهتمام همکاران در زمینه پر کردن اوقات فراغت مددجویان به صورت هدفمند ودر راستای برنامه های سازمان است.

معاون سلامت و اصلاح وتربیت زندانهای یزد همچنین وجود برنامه های مختلف فرهنگی و آموزشی جهت پرسنل وظیفه را نیز از نکات مثبت این مرکز دانست  و آن را مایه دلگرمی و همچنین ایجاد انگیزه در پرسنل وظیفه برشمرد.

گفتنی است در پایان، توسط چندتن از سربازان وظیفه کانون اصلاح وتربیت یزد ،برنامه تواشیحی در مدح حضرت امام رضا(ع)اجرا شد که مورد توجه مسؤلین این اداره کل قرار گرفت.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *