حضور زندان بوکان در نمایشگاه صنایع دستی و حرفه آموزی

20:30 - 14 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۵۷۲۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
آثار هنر صنایع دستی مددجویان زندان بوکان در نمایشگاه صنایع دستی این شهرستان که به مناسبت هفته مهارت در سالن اجتماعات فنی و حرفه برگزار شد در معرض دید عموم قرار گرفت.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، به نقل از روابط عمومی زندان بوکان ،همزمان با هفته مهارت نمایشگاهی از صنایع دستی توسط اداره فنی و حرفه ای بوکان  وبا همکاری مراکز بخش دولتی، آموزشگاه های آزاد و دیگر دستگاه های مرتبط با حوزه مهارت آموزی از جمله اداره بوکان برپا شده است.

کاوان رئیس زندان بوکان در حاشیه افتتاح این نمایشگاه بابیان اینکه هنرصنایع دستی در زندان ، حاصل ذوق ، ‏سليقه، ابتکار و خلاقيت زندانیانی است که صبورانه درطول مدت تحمل حبس، اوقات فراغت خود را به هنرآموزی گذرانده اند اذعان داشت:هنر صنایع دستی در زندان از جایگاه خوبی برخوردار بوده و زندانیان علاقمند در رشته های مختلفی را به خود جذب نموده است.

 وی افزود: برگزاری اینگونه نمایشگاه ها در حوزه های مختلف صنایع دستی  در واقع ترغیب زندانیان  به امر حرفه آموزی است.

کاوان ایجاد فرصت آموزش صنایع دستی در زندان را گامی موثر برای سلامت روحی و جسمی زندانیان دانسته وگفت: تمامی دستگاه های مسئول باید با برنامه ریزی هدفمند و مناسب در جهت ارتقاء وتوسعه صنایع دستی تلاش نموده  تا زندان محیطی مفید برای نادمین باشد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *