سیاست اعزام‌های المپیکی جودو را نمی‌دانم/ «نصرت خان» حالت سمبلیک دارد!

2:00 - 15 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۵۶۷۱
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
مربی اختصاصی سعید ملایی جودوکار المپیکی ایران گفت: همه کارهای اعزام من به المپیک ریو انجام شده بود اما نمی‌دانم چه سیاستی پشت اعزام نشدنم اتخاذ شد.

حامد ملک محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ، درباره اعزام نشدنش به بازی‌های المپیک ریو به عنوان مربی اختصاصی سعید ملایی جودوکار تیم ملی اظهار داشت: اسمم برای حضور در بازی‌های ریو اعلام شده بود. حتی البسه تیم و آی دی کارت مسابقات را هم دریافت کرده بودم اما نمی‌دام چه سیاستی در خصوص اعزام‌های جودو اتخاذ شد که نگذاشتند همراه سعید ملایی به المپیک ریو بروم.

وی افزود: ورزشکار نباید در مسابقات اذیت شود و فقط باید به فکر کسب نتیجه دلخواه باشد. مهم حضور من در مسابقات نبود و به نظرم هر کسی که بتواند به جودوکاران در المپیک کمک کند، باید اعزام شود.

مربی اختصاصی سعید ملایی جودوکار المپیکی ایران گفت: از 15 اسفند سال قبل از من‌ خواستند که مربی اختصاصی سعید ملایی باشم. قبل از آن هم با سعید به طور غیررسمی کار می‌کردم اما با درخواست رشید خدابخش سرپرست وقت فدراسیون جودو این کار رسمی شد. از خدابخش خواستم همکاری به صورت مقطعی نباشد چون می‌خواستم برای رقابت‌های آسیایی و المپیکی ملایی برنامه ریزی کنم. پیشنهاد دادم که در همه مسابقات کنار ملایی باشم.

وی افزود: زمانیکه ملایی را تحویل گرفتم در شرایط فنی و روحی مناسبی قرار نداشت اما توانستیم به کمک هم و با یک برنامه تخصصی به موفقیت خوبی برسیم. قبل از این همکاری از ملایی خواستم برای کم نکردن وزن از 73- کیلوگرم به وزن 81- کیلوگرم بیاید و یا این کار او صاحب اولین مدال آسیایی‌اش شد.

ملک محمدی خاطرنشان کرد: بعد از رفتن خداخبخش از فدراسیون جودو، خواستند که دیگر مربی اختصاصی نباشم و به‌جای آن به عنوان مربی تیم ملی همکاری کنم و من هم پذیرفتم. تا جاییکه توانستم به ملایی کمک کردم تا به آمادگی خوبی برای حضور در مسابقات جودو المپیک برسد. سعید با روحیه خوبی عازم بریل شد و امیدوارم بتواند خوب مسابقه دهد.

ملک محمدی در خصوص "نصرت خان ولی اف" سرمربی ازبکستانی تیم ملی جودو گفت: جودوکاران اصلا این مربی را قبول ندارند. او به صورت سمبلیک در تیم ملی حضور دارد و ماهانه دو هزار دلار می‌گیرد. رزومه‌ای هم ندارد و جودوکاران تیم ملی اصلا با او کار نمی‌کنند. استخدام این مربی خارجی اشتباه بود چون دو ماه قبل از المپیک مربی خوب بیکار نمی‌ماند.

وی افزود: نمی‌دانم چطور مربیان اختصاصی بوکس و پینگ پنگ به ریو اعزام شدند اما خبری از اعزام مربیان اختصاصی جودو نشد. به هر حال در این شرایط جودو نیاز به یک معجزه دارد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *