«شیدایی» راوی یک تجربه زیبا شد/ ورزشکاری که شیدایی را از کودکی در حرم بانوی کرامت آموخت

13:46 - 14 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۵۶۵۲
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
نخستین ویژه برنامه «شیدایی» در دهه کرامت، با حضور بازیگران و قهرمانان ورزشی کشورمان، چهارشنبه شب از شبکه دو سیما پخش شد.
به گزارش گروه فرهنگی و به نقل از روابط عمومی برنامه «شیدایی»، نخستین قسمت ویژه برنامه دهه کرامت، چهارشنبه شب همزمان با شب میلاد حضرت معصومه(س) خواهر گرامی امام رضا(ع)، به روی آنتن شبکه دو سیما رفت.

مهمان ویژه این برنامه، حدیث میرامینی بازیگر نام آشنای سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان بود؛ میرامینی در فیلم‌هایی همچون من و زیبا، مردی شبیه گرگ، ورود آقایان ممنوع، شب حورا، چشم خدا، قصه داوود و قمری، آوازهای مادرانه، رها، مرد، اتوبوس و قصیه شب بارانی و مجموعه‌های تلویزیونی دلنوازان، ساختمان پزشکان، شاید برای شما هم اتفاق بیفتد، زن بابا، همه چیز آنجاست، نیاز و زعفرانی به ایفای نقش پرداخته است.

وی در گفت‌وگو با عبدالله روا مجری «شیدایی»، از ویژگی‌های دختر بودن و نقش خواهری در محیط خانواده گفت و اینکه سه برادر دارد و خودش طعم خواهر داشتن را نچشیده؛ روا در بخش دیگری از گفت‌وگو با میرامینی از خصوصیات فردی‌اش پرسید و او هم گفت: از کودکی در محیط آرامی بزرگ شدم و این آرامش همیشه همراهم بوده است.

بازیگر زعفرانی خاطرنشان کرد: اینکه نقش‌های متفاوتی در فیلم‌ها و سریال‌ها داشته‌ام همیشه برایم هیجان انگیز بوده است.

«ساعت صفر عاشقی» آیتم دیگری بود که مختص «شیدایی» است و در سری نخست هم با استقبال مردم مواجه شده بود. مهمان این بخش، امیر مهدی‌زاده قهرمان کاراته کشورمان بود؛ او تاکنون مدال‌های رنگارنگ زیادی از مسابقات ملی، آسیایی و جهانی کسب کرده است. مهدی‌زاده که اهل قم است، مدال طلای مسابقات آسیایی 2015 خود را چندی پیش به حرم حضرت معصومه(س) اهدا کرد.

ساعت صفر عاشقی که با اجرای محمد نبهان تهیه‌کننده شیدایی همراه بود به گفت‌وگو با این قهرمان ارزشمند کشورمان اختصاص داشت؛ او با اشاره به اینکه خودش و همسرش همیشه به زیارت بانوی کرامت می‌روند و علاقه و محبت خاصی به ایشان دارند گفت: پیش از مسابقات آسیایی هم به حرم حضرت معصومه(س) رفتیم و همانجا به پیشنهاد همسرم، نذر کردم اگر مدال بگیرم، آن را به حرم ایشان تقدیم کنم.

مهدی‌زاده افزود: تنها طلای تیم ایران در این مسابقات را کسب کردم و احساسم این بود که این مدال، ارزشمندترین چیزی است که اکنون در اختیار دارم به همین دلیل آن را تقدیم حرم بانوی کرامت کردم.

قهرمان طلایی کاراته کشورمان با بیان اینکه توسل، نقش مهمی در ایجاد آرامش روحی و معنوی دارد خاطرنشان کرد: گاهی ورزشکاران خارجی در مورد همین مسئله و ذکر‌هایی که ما در مسابقات می‌گوییم سوال می‌پرسند، در جوابشان می‌گویم توسل سبب آرامش یافتن ما می‌شود که این امر به نوبه خود تصمیم‌گیری و عملکرد بهتری را هم در پی دارد و به نوعی نیروی مضاعف برای ورزشکار به شمار می‌رود زیرا هیچ یک از ما بی نیاز از خداوند و اولیای الهی نیستیم.

وی ادامه داد: زندگی در شهر مقدس قم و در فضای مذهبی این شهر، در زندگی شخصی و ورزشی من تاثیرگذار بوده، از همان کودکی همیشه به حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران می‌رفتیم و همین امر، روحیه مذهبی را در من تقویت کرد.

در انتهای این بخش، تندیس شیدایی به امیر مهدی‌زاده اهدا شد.

«شیدایی» مهمان دیگری هم داشت؛ علیرضا چنگیزیان خواننده‌ای از دیار لرستان، مهمان این برنامه بود و به اجرای قطعاتی با لهجه لری پرداخت. نخستین قطعه‌ای که او اجرا کرد «داغ سرد» نام داشت؛ همچنین بخشی از آهنگ معروف دایه دایه را به صورت زنده در فضای استودیو شبکه دو اجرا کرد.

ویژه برنامه دهه کرامت «شیدایی» طی 11 شب از میلاد حضرت معصومه(س) تا سالروز میلاد پر برکت امام رضا(ع)، هر شب بعد از گفت‌وگوی خبری از شبکه دو سیما پخش می‌شود. محمد نبهان تهیه‌کنندگی و عبدالله روا، اجرای این برنامه را بر عهده دارند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *