تحقق اقتصاد مقاومتی محور فعالیت‌های رسانه‌ها باشد‌

5:05 - 15 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۵۵۰۸
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی محور فعالیت‌های رسانه‌ها باشد‌.
تحقق اقتصاد مقاومتی محور فعالیت‌های رسانه‌ها باشد‌به گزارش گروه سیاسی ، آیت الله سید کاظم نورمفیدی ‌در جمع اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات گلستان و شماری از فعالان رسانه‌ای استان به مناسبت روز خبرنگار اظهار داشت: مطبوعات در سراسر دنیا براساس قانون محدودیت دارند اما مطبوعات در ایران اسلامی باید علاوه بر قانون به شرع اسلام و احکام شرعی نیز توجه کند.

وی افزود: سوء ظن به افراد و غیبت گناه است و در جامعه اسلامی براساس شرع و شریعت این محدودیت‌ها وجود دارد و باید رسانه‌ها رعایت کنند.

نماینده ولی فقیه در گلستان تصریح کرد: رسانه‌ها باید مسائل اساسی و اصلی نظام را که سبب تقویت نظام شود را مورد توجه قرار دهند.

نورمفیدی گفت: این انقلاب به سادگی بدست نیامده و نباید از آن غفلت کرد و همه باید برای تقویت این نظام تلاش کرد که این نظام 37 سال زیر بار ظلم و جنایت استکبار جهانی ایستاده است.

وی اظهار کرد: اختلاف عامل اصلی همه مشکلات و کودتاها و نهضت هاست اما برخی اوقات این اختلاف‌ها عمدی است که این برای جامعه ما بسیار خطرناک است و اختلافات بدترین خطر برای انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: اختلاف سلیقه باید باشد اما همه باید با هم وحدت داشته و در کنار آن افکار هم را نقد کنیم و باید نقد علمی و منصفانه باشد و توهین و تخریب نباید باشد.

آیت الله نورمفیدی افزود: امیدآفرینی وظیفه دیگر رسانه‌ها در جامعه امروزی ما است و دشمن امروز تلاش دارد جامعه ما را مایوس کند و همه رسانه ها و مسئولان باید در راستای تقویت امیدآفرینی تلاش کنند.

وی اظهار کرد: رسانه ها باید منصفانه نقد کنند و امید را در جامعه بیافزایند و نباید یاس و ناامیدی تولید کرد و رسانه‌ها باید در راستای ایجاد نشاط رسانه‌ای تلاش کنند و نقد سالم ایجاد نشاط می‌کند.

نماینده ولی فقیه در گلستان تصریح کرد: اقتصاد مهم‌ترین نیاز امروز کشور است و رسانه‌ها باید برای تحقق شعار سال که اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل است، کمک کنند.

آیت الله نورمفیدی افزود: رسانه‌ها باید جامعه را به سمت تولید متکامل و در حال کامل شدن و بهتر شدن سوق دهند و اقتصاد باید اولویت فعالیت‌های رسانه‌ها باشد.

وی اظهار داشت: اقتصاد تنها راه برون رفت از مسکلات کنونی جامعه است و باید در این راستا تولید تقویت شود تا با بازارهای جهانی رقابت کند و باید اقتصاد ما روی پای خود بیاست.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *