ایرانی‌ها بسیار شبیه اوکراینی‌ها هستند/ فکر می‌کردم 6 یا 7 سهمیه المپیک کسب کنید!

5:20 - 14 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۵۴۵۵
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
سرمربی اوکراینی سابق تیم ملی بوکس ایران معتقد است بوکس ایران پتانسیل بالایی دارد و با یک برنامه ریزی صحیح در تیم های پایه، آینده این رشته در ایران روشن خواهد بود.
ایرانی‌ها بسیار شبیه اوکراینی‌ها هستند/ فکر می‌کردم 6 یا 7 سهمیه المپیک کسب کنید!به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزای میزان، «ولادمیر وینکوف» سرمربی اوکراینی تیم ملی بوکس در رقابت‌های قهرمانی آسیا تایلند بود که موفق شد در این رقابت‌ها سه مدال برنز کسب کند و پس از 6 ماه از بوکس ایران جدا شد و هدایت تیم ملی الجزایر را بر عهده گرفت. او در تیم الجزایر موفق شد 5 سهمیه المپیک کسب کند و در حال حاضر هدایت این تیم را بر عهده دارد.

گفت و گوی خبرنگار میزان را با «ولادمیر وینکوف» در ادامه می‌خوانید:

* نتایج بوکس ایران را دنبال می‌کنید؟

بله، من همیشه اخبار بوکس ایران را دنبال می‌کنم و می‌دانم که احسان روزبهانی نماینده بوکس ایران در ریو خواهد بود.

*فکر می‌کردید بوکس ایران چند سهمیه المپیک کسب کند؟

فکر می‌کردم 6 یا 7 سهمیه المپیک کسب کنید! شما پتانسیل بالایی در بوکس دارید و از اینکه تنها یک بوکسور المپیکی دارید بسیار ناراحت هستم اما من هم مانند شما در المپیک ریو دوست دارم تا احسان روزبهانی موفق باشد.

*به نظر شما چرا بوکس ایران نتوانست بیش از یک سهمیه المپیک کسب کند؟

ایران مربیان بسیار خوب و توانمندی دارد اما این مربیان باید دانش خود را بروز کنند و مدام به دنبال فیلم‌های آموزشی جدید باشند تا با تکنیک‌های جدید آشنا شوند. من با مربیان خوبی در ایران کار کردم که اگر کمی مطالعه بیشتری داشته باشند، می‌توانند به بوکس ایران کمک کنند.

*به نظر شما مشکل بوکس ایران چیست؟

من فقط می‌توانم بگویم بوکس ایران پتانسیل بالایی دارد و شما باید روی تیم‌های پایه، خصوصا نونهالان برنامه ریزی کنید تا بوکسورهایتان از همان سنین کودکی با فنون ابتدایی بوکس آشنا شوند. با این شرایط می‌توانید در آینده مشتزنان بزرگی داشته باشید.

*به نظر شما بوکس ایران میتواند در المپیک مدال آور باشد؟

باید از همین الان به فکر المپیک 2020 باشید و برای چهار سال آینده برنامه ریزی کنید. اگر همه چیز روی برنامه پیش برود هر نتیجه خوبی ممکن است به دست بیاید.

*از عملکرد خودتان در ایران راضی بودید؟

من همیشه دوست دارم کارم همراه با نتیجه باشد و کسب نتایج خوب با بوکس ایران برایم از ارزش زیادی برخوردار بود اما به هرحال شرایط به گونه‌ای پیش رفت که همکاری من و ایران ادامه پیدا نکرد.

*چه خاطراتی از کشور ما دارید؟

ایران را خیلی دوست دارم و بهترین خاطراتم را در این سرزمین داشتم. هر روز برای من در ایران خاطره بود و من علاقه زیادی به مردم شما پیدا کردم. ایرانی‌ها شباهت زیادی از نظر اخلاقی به ما اوکراینی‌ها دارند و این باعث می‌شود تا علاقه من به ایرانی‌ها چند برابر شود.

*شما همیشه ارتباط خوبی با اصحاب رسانه داشتید، نظرتان در خصوص خبرنگاران ایرانی چیست؟

من به جرات می‌گویم خبرنگاران ایرانی در کارشان فوق العاده هستند و خیلی پیگیر اخبار بودند و همیشه با صداقت کار می‌کردند. به نظر من خبرنگاران ایرانی حداقل در حوزه بوکس بی‌نظیر هستند.

*صحبت پایانی...؟

از مردم خوب و مهمان نواز ایران که در این مدت با من و خانواده‌ام بسیار مهربان بودند تشکر می‌کنم و همچنین باید یک تشکر ویژه از مسئولان فدراسیون بوکس داشته باشم که یک دوست و مترجم خبره را در ایران کنار من گذاشتند که خودش از جنس ورزش بود و کارش را بسیار حرفه‌ای انجام می‌داد. در نهایت برای تمام ایرانی‌ها آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *