برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی اولویت دستگاه قضاست

0:00 - 14 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۵۴۰۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
جمادی گفت: با توجه به حضور صنعت و اهمیت و جایگاه بوشهر درحوزه اقتصاد بویژه جنوب این استان برخورد شدید و قاطع با متجاوزان به بیت المال و مفسدان اقتصادی اولویت اساسی دستگاه قضایی در این استان است.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان بوشهر ، رئیس کل دادگستری استان بوشهر در آیین تکریم و معارفه رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کنگان افزود: ارتقای سلامت دستگاه قضایی در شهرستانها برای احقاق حقوق مردم از دیگر اولویت های ماست.

وی با اشاره به کمبود نیروی انسانی در حوزه قضاوت اظهارداشت: برای رسیدگی به پرونده ها و جلوگیری از اطاله دادرسی تا پایان سال جاری تعدادی قاضی به سیستم قضایی استان بوشهر افزوده خواهند شد.

جمادی بیان کرد: همچنین برخورد با جرائم خشن بصورت فوق العاده و ویژه از دیگر برنامه های مهم دستگاه قضایی است.

وی پیشگیری از وقوع جرم را اولویت اساسی دانست و اظهار کرد: تحقق این مهم نیازمند عزمی همگانی است.

جمادی با تقدیر از رئیس سابق دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کنگان گفت: امیدواریم رئیس دادگستری و دادستان جدید کنگان بتوانند وظایف محوله را با قدرت و قوت انجام دهند
دراین آیین از خدمات حسین عزمی رئیس دادگستری و شعبان کاویان پور دادستان سابق تقدیر و شعبان کاویان پور و کیامرث شفیعی به ترتیب به عنوان رئیس جدید دادگستری و دادستان کنگان معرفی شدند.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *