رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دولت‌ها در راستای حقوق بشر اسلامی قدم بردارند

15:15 - 13 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۵۳۸۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
آرزو مرالی گفت: امروز یکی از روزهای مهم است حقوق بشر اسلامی است، حقی است که باید توقع داشته باشیم که دولت‌ها در راستای هدف آن قدم بردارند.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، آرزو مرالی برگزیده سومین جایزه حقوق بشر اسلامی در همایش روز حقوق بشر اسلامی اظهارکرد: به ما مکررا توسط آمریکا و اروپا و غربی ها گفته شده است که آنها می توانند حقوق بشر را تضمین کنند.

وی افزود: این گفتمان فرمی جدید برای محروم کردن حقوق سایرین از حقوقی که دارند و می توانند داشته باشند، است.

دبیرکل تحقیقات کمیسیون حقوق بشر اسلامی لندن اضافه کرد: ما در حقوق بشر اسلامی باید به تمام این موضوع ها بپردازیم و این تنها شامل حقوق بشر برای مسلمانان نمی شود بلکه برای تمام ادیان بشر است.

مرالی ادامه داد: تلاش برای حقوق بشر اسلامی و ایجاد ایده هایی برای شرافت و کرامت انسانی است ، کرامتی که خداوند سبحان دروجود بشر قرار داده است.

وی همچنین گفت: این وظیفه مسلمانان است که از این شرافت و کرامت دفاع کنند. امروز یکی از روزهای مهم است حقوق بشر اسلامی حقی است که باید توقع داشته باشیم که دولت ها درراستای هدف آن قدم بردارند.

مرالی افزود: اما این وظیفه دولت ها به تنهایی نیست مردم مسلمان نیز باید تعریفی از این حقوق داشته باشند این فقط با شخص افراد اتفاق نمی افتد و درراستای تلاش دسته جمعی مسلمانان امکان پذیر است.


 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *