اختتامیه جشنواره فیلم لندن با اکران فیلم "تیر آزاد" / اسکورسیزی در مقام تهیه کننده

15:25 - 13 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۵۲۹۱
اکشن تریلر «تیر آزاد» به کارگردانی بن ویتلی، که مارتین اسکورسیزی از تهیه‌کنندگان اجرایی آن است، به عنوان برنامه‌ی شب اختتامیه‌ شصتمین جشنواره فیلم لندن BFI انتخاب شد.
به گزارش گروه فرهنگی ، اکشن تریلر «تیر آزاد» به کارگردانی بن ویتلی، که مارتین اسکورسیزی از تهیه‌کنندگان اجرایی آن است، به عنوان برنامه‌ی شب اختتامیه‌ی شصتمین جشنواره فیلم لندن BFI انتخاب شد.

کارگردان فیلم و بازیگرانش از جمله بری لارسن، کیلیان مرفی و آرمی همر، در شانزدهم اکتبر روی فرش قرمز این رویداد حاضر می‌شوند تا اولین نمایش اروپایی این فیلم هرچه کامل‌تر برگزار شود.
 
«تیر آزاد» پس از «گردشگران» (۲۰۱۲) و «ساختمان بلند» در سال گذشته، سومین فیلم از ویتلی است که در این جشنواره به نمایش درمی‌آید. رییس جشنواره لندن BFI در این خصوص گفت: «ترقی بن ویتلی به عنوان یکی از استعدادهای فیلم‌سازی فوق‌العاده‌ی بریتانیا با این اکشن مهیج ادامه پیدا کرده است. این فیلم با عناصر غالبش مانند خون و تنش و کنایه، اثری جسورانه به شمار می‌رود که ادای دینی آگاهانه به فیلم‌های سام پکین‌پا دارد. در ضمن فیلم، گروه بازیگران عالی دارد که آشکارا از جان بخشیدن به شخصیت‌های پویای ویتلی و همکار فیلم‌نامه‌نویس او، ایمی جامپ، لذت برده‌اند.»
 
این دوره از جشنواره‌ی لندن از پنجم تا شانزدهم اکتبر برگزار می‌شود و فیلم افتتاحیه، طبق اعلام قبلی، «یک قلمرو پادشاهی متحد» (اما اِسانتی) است. برنامه‌ی کامل این رویداد سینمایی اول سپتامبر اعلام می‌شود. سال گذشته ۱۶۴ هزار نفر در مجموع در ۵۶۸ نمایش در جریان این جشنواره شرکت کردند.
 




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *