همایش تجلیل از فعالان اشتغال و حرفه آموزی زندان‌های اصفهان/ اعطای 1100 گواهینامه فنی و حرفه ای به مددجویان

20:30 - 12 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۵۰۰۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
همایش تجلیل از کارآفرینان اشتغال و حرفه آموزی و اهدای بیش از ۱۱۰۰ گواهی صادره از سوی سازمان فنی و حرفه ای و جهادکشاورزی در زندان مرکزی اصفهان برگزار شد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی سازمان زندان‌ ها، همایش تجلیل از کارآفرینان اشتغال و حرفه آموزی و اهدای بیش از ۱۱۰۰ گواهی صادره از سوی سازمان فنی و حرفه ای و جهادکشاورزی در زندان مرکزی اصفهان برگزار شد.

در این همایش که امیری مدیر کل زندان های استان-مهندس جلالی مدیرکل مرکز آموزش فنی و حرفه ای و اسکندری معاون سازمان جهادکشاورزی استان حضور داشتند امینی مدیر زندان مرکزی اصفهان در طی سخنانی به فرایند موضوع اشتغال در زندان پرداخت وگفت: استقبال مددجویان از آموزش و فراگیری دوره های فنی و حرفه ای در طی سال های اخیرافزایش یافته به گونه ای که زمینه کسب درآمد برای مددجویان از راه اشتغال به خوبی مهیا شده است.
 
امینی در ادامه با اشاره به نوع درآمد وصنایع دستی تولید شده اظهارکرد: درزندان مرکزی اصفهان روزانه بیش از ۱۹۰۰ نفر در زمینه اشتغال نشسته فعالیت دارند که هرزندانی از مبلغ ۷۰۰ هزار ریال تا ساخت عصا با مبلغ ۹۰ میلیون ریال از تولید صنایع دستی درآمد دارد.
در ادامه نیز پس از اجرای موسیقی توسط مددجویان زندان مرکزی مهندس جلالی مدیر کل مرکز آموزش فنی و حرفه ای استان در طی سخنانی از تدابیر مدیر کل زندانهای استان در راستای ایجاد مهارت آموزی برای مددجویان و اشتغال قدردانی کردو این تدابیر را موجب توسعه فعالیت های فنی و حرفه ای دانست.
 
وی افزود: ایجاد دوره های آموزشی و مهیا نموده وسایل و ابزار کار در مجموعه زندانهای استان برای این مرکز یک تکلیف است و ما خرسندیم از اینکه مددجویان با حضور در این دوره ها ضمن فراگیری دانش فنی و حرفه ای بازگشت مجدد به زندان ها نخواهند داشت.
 
در پایان این مراسم نیز به رسم یادبود به مدیران کل فنی و حرفه ای و سازمان جهادکشاورزی و دیگر کارشناسان این دوسازمان از سوی مدیر کل زندان های استان با لوح تقدیر قدردانی و همچنین با اهداء لوح تقدیر نیز از سوی مدیر کل مرکز آموزش و فنی و حرفه ای از مدیرکل زندانها- مدیر زندان مرکزی و کارشناسان اشتغال و حرفه آموزی استان قدردانی و سپس به تعدادی از مربیان و مددجویان فراگیر در دوره های آموزش فنی و حرفه ای گواهی مهارت اهداء شد.
انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *