توضیحات بازیگر مسئله دار انگلیسی از سفرش به تهران

10:50 - 12 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۴۷۶۳
زنی که به تازگی به تهران سفر کرده است در مصاحبه ای ماجرای سفر خود را شرح داد.
به گزارش ، در روزهای اخیر خبر ورود خانمی مسئله دار به داخل ایران جنجال ساز شده که واکنش های زیادی به همراه داشت تا اینکه روز گذشته وزارت خارجه کشور نسبت به این خبر واکنش نشان داد.

یک مقام آگاه در معاونت پارلمانی و امور کنسولی وزارت امور خارجه روز گذشته در این خصوص گفت: طبق آن‌چه که ما بررسی کرده‌ایم این خانم از طریق یکی از آژانس‌های مسافرتی با نام و شهرت دیگری و به عنوان آرایشگر درخواست سفر به ایران را ارائه داده است. 

اینکه نهادهای مربوطه در کنترل ورود افرادی با این حاشیه به کشور چه نقشی را ایفا می کنند سوالی است که بنای پرداختن به آن را در این خبر نداریم اما بازیگر فیلم های غیر اخلاقی انگلیسی پس از سفر به تهران با یکی از رسانه های مصری گفت و گو کرده است.

سایت کایروسین Cairoscene در گزارش خود با اشاره به اینکه این فرد چند جراح زیابیی ایرانی در تهران دیدارداشته به این نکته اشاره میکند که جراحی زیبایی بینی در ایران هفت برابر بیشتر از آمریکا صورت میگیرد و ایران رتبه نخست را در دنیا به خود اختصاص داده است.

این فرد در مصاحبه خود مدعی شده است سفر مدل‌های زیبایی به ایران برای انجام انواع عمل زیبایی امری عادی است.

به گفته مقام وزارت امور خارجه او شغل خود را آرایشگری معرفی کرده و تحت عنوان نام دیگری با کسب مجوزهای معمول و متعارف قانونی به ایران سفر کرده است.

بازیگر انگلیسی گفته است ابروهای  کمانی، بینی های سرکشیده و آرایش آنچنانی در میان زنان ایرانی رایج است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *