دادستان جدید دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان نمین معرفی شد

0:00 - 10 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۳۶۱۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
با حضور رئیس کل دادگستری استان اردبیل،امام جمعه نمین، فرماندار، اعضای شورای حل اختلاف، شورای اسلامی شهر مراسم تودیع و معارفه دادستان‌های دادگستری شهرستان نمین برگزار شد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اردبیل، با حضور رئیس کل دادگستری استان اردبیل، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل، معاونین قضایی رئیس کل دادگستری، امام جمعه شهرستان نمین، فرماندار نمین، اعضای شورای حل اختلاف، شورای اسلامی شهر نمین و جمعی از مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی، مراسم تودیع و معارفه دادستان‌های دادگستری شهرستان نمین برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی قاصدی رئیس کل دادگستری استان اردبیل در این مراسم با اشاره به موقعیت جغرافیایی و طبیعت بکر و زیبای حوزه شهرستان نمین گفت: متأسفانه بر اثر غفلت‌های صورت گرفته در طول سال‌های گذشته صدمات جدی بر منابع طبیعی این منطقه وارد شده است که همین امر موجب شده تا دستگاه قضایی با حساسیت موضوع را دنبال کند.

وی گفت: فلذا در شورای حفظ حقوق بیت المال در امور راضی ملی و منابع طبیعی استان  اردبیل نیز  تصمیاتی در این خصوص گرفته شده و همه مدیران و متولیان امر را ملزم ساخته تا با احساس مسئولیت بیشتر و جدی تر در حفظ و صیانت از بیت المال نظارت دقیق تر و اقدام  فعال تر داشته باشند.

این مقام قضایی افزود: از جمله مشکلات موجود در این شهرستان وجود چاه‌های غیر مجاز برای امور کشاورزی و نیز اضافه برداشت‌های چاه‌های مجوز دار ، قاچاق چوب و الوار جنگلی است که دستگاه قضایی در این خصوص با استفاده از ظرفیت‌های قانونی خود و با اقتدار به کمک دستگاه‌های متولی آمده و ورود جدی و برخورد قاطعانه با متخلفین داشته و خواهد داشت.

وی تأکید کرد: دستگاه قضایی مصمم است هر جا که صیانت از سرمایه ملی، حفظ منابع طبیعی و کمک به مردم در میان باشد بر اساس وظایف شرعی و قانونی عمل نماید و در این راستا هیچگونه مسامحه و مماشاتی ندارد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل در پایان اظهار داشت: دستگاه قضایی در کنار سایر دستگاه‌ها به ویژه مراجع نظامی و انتظامی و امنیتی و در جهت ایجاد امنیت و آرامش مردم با اقتدار عمل می‌نماید و اجازه نمی‌دهد به چهره نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که ثمره خون بسیاری از فرزندان فداکار این مرز بوم می باشد خدشه ای وارد شود.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام والمسلمین وظیفه خواه رئیس دادگستری شهرستان نمین، ضمن خیرمقدم گویی به حاضرین، به  طرح مسائل و مشکلات موجود پرداخته، خواستار همکاری و هماهنگی بیش از پیش تمامی ادارات و نهادها در رفع معضلات و مشکلات موجود به منظور ارائه خدمت مطلوب به مردم را شدند و از خدمات آقای قادری دادستان سابق دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان نمین قدر دادنی نمود.

در این مراسم با قدردانی از زحمات و خدمات ارزشمند آقای قادری، حجت اله حاتمی به عنوان دادستان عمومی و انقلاب جدید شهرستان نمین معرفی شد.

حاتمی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نمین نیز در این مراسم به ارائه برنامه‌های آتی خود پرداخت و گفت: مبارزه با اراذل و اوباش در جهت تأمین امنیت و آرامش مردم، صیانت و حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی منطقه، افزایش صلح و سازش با تقویت شورا های حل اختلاف و پیگیری سیاست‌های کلان قوه قضائیه از اهم برنامه‌های آتی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان نمین خواهد بود.






ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *