رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بازگشت ارتش سرخِ برانکو به آزادی/ هلهله در آبادان، دربی در تبریز

0:01 - 10 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۳۶۱۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
هفته دوم لیگ برتر فوتبال کشور با برگزاری چهار دیدار به اتمام می‌رسد.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، روز دوم از هفته دوم لیگ برتر فوتبال کشورمان فردا با انجام 4 بازی در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود. دربی تبریز و بازی پرسپولیس و فولاد حساس‌ترین دیدارهای امروز هستند.

ماشین‌سازی - گسترش فولاد / ساعت 18 ورزشگاه بنیان دیزل

ماشین‌سازی و گسترش فولاد تبریز اولین دربی این شهر را در فصل شانزدهم لیگ برتر انجام خواهند داد. شاگردان سبز پوش رسول خطیبی بعد از بردی که در اهواز مقابل فولاد کسب کردند حالا می‌خواهند در اولین بازی خانگی هم 3 امتیاز را بگیرند تا در حد یک مدعی ظاهر شوند. ماشین‌سازی با ستاره‌هایی مانند تیموریان، صادقیان و نریما‌ن‌جهان باید مقابل ستاره‌های بیشمار گسترش فولاد روبرو شوند که می‌تواند جذابیت‌های زیادی داشته باشد.

این اولین دیدار رسمی ماشین‌سازی و گسترش فولاد است که از ساعت 18 روز دوشنبه برگزار خواهد شد.

نفت تهران - سپاهان اصفهان / ساعت 20:35 ورزشگاه تختی

شاگردان دایی هفته اول را با نتیجه مساوی مقابل استقلال آغاز کردند تا نشان بدهند تیم دست و پا بسته‌ای نیستند. البته دیر شروع شدن تمرینات نفت باعث شده تا بازیکنان این تیم دوران بدنسازی را انجام ندهند. از طرف دیگر سپاهان بعد از باخت خانگی هفته پیش مقابل پدیده به تهران می‌آید تا هر طور شده نفت را شکست بدهد و به شرایط عادی برگردد. اگر سپاهان نتواند از سد نفت بگذرد وارد بحران خواهد شد تا کار ویسی و شاگردان جوانش سخت‌تر از همیشه شود.

صنعت نفت آبادان - تراکتورسازی / ساعت 20:45 ورزشگاه تختی آبادان

صنعت نفت بعد از چند سال دوری از سطح اول فوتبال ایران دوباره به لیگ برتر برگشت تا تنور فوتبال در یکی از گرم‌ترین شهرهای ایران داغ باشد. شاگردان دست نشان برای اولین بازی خانگی لیگ شانزدهم با تیم پرستاره تراکتورسازی روبرو شوند. شاگردان دست نشان خوب می‌دانند کار دشواری مقابل قلعه‌نویی و ستاره‌های فراوان تراکتورسازی دارند.

تراکتورسازی در اولین بازی فصل با نتیجه 2-2 مقابل استقلال خوزستان متوقف شد تا برای بازی با صنعت نفت با انگیزه فراوان حاضر شود. مسلما استقبال هواداران صنعت نفت از این بازی زیاد خواهد بود و باید منتظر ماند تا ورزشگاه تختی آبادان ساعت‌ها پیش از شروع بازی مملو از هواداران شود.

پرسپولیس - فولاد خوزستان / ساعت 20:45 ورزشگاه آزادی تهران

شاید هیچکسی مانند هواداران پرسپولیس منتظر اولین بازی خانگی شاگردان برانکو در ورزشگاه آزادی نباشند. پرسپولیسی‌ها که هفته اول را با پیروزی مقابل سایپا شروع کردند خیلی امیدوار هستند بتوانند از سد فولاد عبور کنند.

حضور احتمالی مهدی طارمی در ترکیب اصلی شاگردان برانکو می‌تواند بهانه خوبی باشد برای هوادارانی که می‌خواهند به ورزشگاه آزادی بیایند. پرسپولیس برانکو می‌تواند از سد فولاد بگذرد اما شاگردان سعداوی هم هیچ‌وقت به راحتی در تهران مقابل پرسپولیس شکست نخوردند. دوئل برانکو و سعداوی می‌تواند بسیار جذاب باشد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *