رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

برگزاری کارگاه آموزشی قرآن کریم ویژه کارکنان دستگاه قضا

5:00 - 10 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۳۵۵۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
خدادادی گفت: کارگاه آموزش قرآن کریم با همکاری معاونت منابع انسانی دادگستری استان ایلام و سازمان تبلیغات اسلامی در دادگستری استان و با حضور کارکنان دستگاه قضایی و سازمان‌های تابعه قوه قضائیه و خانواده‌های آنها برگزار شد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان ایلام،  آمنه خدادادی معاون فرهنگی دادگستری استان ایلام گفت : طبق برنامه معاونت فرهنگی قوه قضائیه هر ساله مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان دستگاه قضایی و خانواده های آن‌ها در سه سطح استانی‌، منطقه ای و کشوری برگزار می‌شود.

وی افزود: در همین راستا و جهت آمادگی بیشتر همکاران محترم و خانواده های معزز ایشان کارگاه آموزش قرآن کریم با همکاری معاونت محترم منابع انسانی دادگستری استان و سازمان تبلیغات اسلامی در دادگستری استان و با حضور کارکنان دستگاه قضایی و سازمان‌های تابعه قوه قضائیه در استان و خانواده‌های محترم ایشان برگزار گردید.

معاون فرهنگی دادگستری استان ایلام با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه اسلامی اظهار کرد: این کارگاه آموزشی شامل رشته‌های تفسیر و درک مفاهیم، ترتیل، قرائت و حفظ قرآن کریم و با حضور اساتید مجرب قرآنی در سطح استان برگزار گردید.

خدادادی در پایان خاطر نشان کرد: برای کلیه شرکت کنندگان در این کارگاه آموزشی گواهی در سطوح مختلف از سوی سازمان تبلیغات اسلامی صادر خواهد شد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *