نخستین تصاویر ورود 2 شهید گمنام به کرمانشاه + تصاویر

9:52 - 08 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۳۲۳۰
پیکر مطهر 2 شهید گمنام همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در کرمانشاه تشییع و خاکسپاری می‌شود.
به گزارش گروه فضای مجازی به نقل از فارس، پیکر پاک و مطهر 2 شهید گمنام همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در کرمانشاه تشییع و خاکسپاری می‌شود.

پیکر مطهر این دو شهید والامقام در حال حاضر در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه قرار دارد و حال و هوای استان را پر از عطر و بوی معنوی و خدایی کرده است. امروز هوای کرمانشاه پر از زمزمه یا ثارالله است، امروز نجوای الله‌اکبر بر روی لب مردم شهید پرور کرمانشاه شنیده می‌شود.

کرمانشاهیان از همین لحظه منتظر زیارت این دو شهید و قاصدان پاک روزهای ایثار و حماسه هستند و چه بسیار مادرانی که هنوز خبری از فرزند خویش ندارند و با شنیدن خبری مبنی بر اینکه شهید دیگری به شهر آمده، عکس عزیز خود را به‌دست می گیرند و با چشمانی گریان و منتظر دنبال هر شهید همچون تابوت فرزند خویش راه می‌افتند.

مراسم تشییع پیکر مطهر یکی از این شهدای والامقام شنبه هفته آینده مورخ 9 مرداد ماه سال‌جاری راس ساعت 10 صبح با استقبال اقشار مختلف مردم انقلابی کرمانشاه انجام می‌گیرد.

براساس این گزارش، مردم شهیدپرور کرمانشاه پیکر پاک این شهید گمنام را از مقابل مسجد آیت‌الله بروجردی تا مقابل مسجد جامع شهر کرمانشاه بر روی دستان خویش تشییع و بدرقه می‌کنند و عطر شهیدان در این دیار می‌پیچد و نجواهای عاشقانه مردم در گوشه و کنار شهر به گوش خواهد رسید.

این شهید در لشگر عملیاتی 29 نبی‌اکرم(ص) کرمانشاه تدفین می‌شود و آیین تشییع پیکر دیگر شهید گمنام شنبه هفته آینده مورخ 9 مرداد ماه سال‌جاری ساعت 11.30 برگزار و سپس در حوزه علمیه امام خمینی(ره) شهر کرمانشاه تدفین می‌شود.

یکی از این شهدای والامقام در هنگام شهادت دارای 23 سال سن بوده است و در عملیات کربلای 4 در منطقه عملیاتی ام‌الرصاص به شهادت رسیده است. یکی دیگر از این شهدا در سن 19 سالگی در عملیات والفجر 8 در منطقه عملیاتی فاو به‌درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

استان کرمانشاه به‌عنوان پایتخت مقاومت طی دوران هشت سال دفاع مقدس در مقابل حملات وحشیانه دشمن بعثی ایستاد و خسارت‌های فراوانی به این استان وارد آمد که مردم این خطه از میهن اسلامی با تقدیم 9 هزار و 800 شهید از فرزندان و عزیزان خویش، دین خویش را به نظام و انقلاب ادا کردند.


/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *