رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

جلسه شورای قضایی دادگستری اصفهان برگزار شد

1:15 - 08 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۳۱۶۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
شورای مدیران قضایی دادگستری کل استان اصفهان با حضور معاون نظارت و بازرسی دادستان کل کشور تشکیل جلسه داد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، شورای مدیران قضایی دادگستری کل استان اصفهان با حضور معاون نظارت و بازرسی دادستان کل کشور تشکیل جلسه داد.

احمد خسروی وفا رئیس کل دادگستری استان اصفهان در این نشست ضمن ابراز خرسندی از حضور مسئولان عالی دادستانی کل کشور در این  استان گفت: در دستگاه قضایی استان سعی شده است با نصب العین قرار دادن توصیه ها، رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری(مد ظله) با برنامه و بهره مندی از قضات شریف، عالم و با سابقه اهداف عالی دستگاه قضایی را اجرا و محقق نماییم.


وی نظارت بر حسن اجرای قوانین را که از وظایف دادستانهاست در دستور کار دانست و بیان داشت: در شورای معاونان راهکارهای کسب رضایت مستمر عمومی، پیشگیری از وقوع جرم، کاهش مجازاتهای حبس، کاهش آمار زندانیان و بهره مندی از مجازاتهای جایگزین حبس در دست بررسی و پیگیری جدی است که ضمن کسب توفیقاتی تا کنون به امید خدا تا پایان سال با اجرایی شدن برنامه ها تحقق این مهم صورت خواهد پذیرفت.

رییس کل دادگستری استان از تشکیل کمیته ای مرکب از کارشناسان قضایی،‌نخبگان و استادان دانشگاه در حوزه اطلاع رسانی خبر داد و افزود: مقرر است در این کمیته راهکارهای نوین اطلاع رسانی صحیح و جذاب بررسی و با استفاده از ابزار لازم خدمات دستگاه قضایی استان به اطلاع عموم رسانده شود.

در پایان خسروی وفا ضمن ارائه آماری از عملکرد دادگستری استان طی سه سال گذشته از تکمیل 40 پست قضایی خبر داد و گفت: تا پایان سال با تلاش و اقداماتی که در دستور کار است حتی یک پست خالی قضایی هم نخواهیم داشت و این تأثیر بسیار خوبی در کاهش وارده به شعب و اوقات رسیدگیها خواهد داشت.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *