عرضه برخی پوشاک مردم متدین را به گلایه وا داشته است

20:32 - 05 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۲۴۷۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
نشست دادستان تهران با مسوولان برخی صنوف که بیش‌ترین ارتباط را با مردم دارند، شامل مشاوران املاک، نمایشگاه‌داران اتومبیل، آرایشگاه‌ها، پوشاک، قهوه‌خانه‌داران، رستوران‌داران، مهمان‌پذیرها و... با حضور برخی معاونان دادستان که سرپرستان نواحی مرتبط با صنوف می‌باشند و رییس پلیس اماکن تهران برگزار شد.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ؛ در این جلسه که روز سه‌شنبه (5 مرداد جاری) با هدف برنامه‌ریزی برای اتخاذ اقدامات پیش‌گیرانه نسبت به جرایم ارتکابی در بستر واحدهای صنفی تشکیل شد، دادستان تهران عرضه البسه منقوش به علائم گروه‌های فاسد، منحرف یا را مطابق واحد وصف مجرمانه دانست و گفت: عرضه پوشاک معضلی است که مردم متدین را به گلایه وا داشته و برخی افراد سودجو در این عرصه دخالت دارند.

عباس جعفری دولت‌آبادی نقش اتحادیه‌های صنفی را در سه حوزه‌ پیشگیری، انجام وظیفه‌ ذاتی و درخواست حمایت قضایی، تبیین نمود و اظهار داشت: اتحادیه‌ی صنفی ویترین اصلی است و مردم تمامی مشکلات صنوف را بر عهده آنان دانند. لذا اتحادیه‌ها باید در حوزه‌ پیشگیری مقتدرانه عمل کنند و ضمن تقویت نظارت خود بر واحدهای صنفی نسبت به پلمپ واحدهای متخلف اقدام نمایند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *