حضور بسیج در مناطق جرم خیز امنیت بیشتر شهروندان را در پی دارد

13:34 - 04 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۱۸۵۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مرتضوی گفت: حضور بسیج در مناطق جرم خیز و اماکن آلوده امنیت بیشتر برای شهروندان و احساسس نا امنی را برای افراد شرور،مزاحمین نوامیس و مجرمین فرصت طلب در پی داشته است.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، سید امیر مرتضوی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی با حضور در جمع گشتهای شبانه بسیج ضمن قدردانی از تلاش گشت های شبانه بسیج گفت: حضور بسیج در مناطق جرم خیز و اماکن آلوده امنیت بیشتر برای شهروندان و احساسس نا امنی را برای افراد شرور،مزاحمین نوامیس و مجرمین فرصت طلب در پی داشته است.

مرتضوی در این بازدید گفت:دو نعمت از ناحیه خداوند متعال در صدر انواع نعم الهی قرار دارد که عبارتند از سلامتی،تندرستی و امنیت که بنظر میرسد نقش نیروهای مردمی در افزایش امنیت میتواند بسیار اثر بخش باشد و حضور در جمع بسیجیان از باب یادآوری این ماموریت خطیر الهی که کمک به شهروندان بسیار ستودنی میباشد بوده است.

وی با اشاره به اینکه فرصت خدمت به مردم اندک است و باید قدردان اینگونه فرصت ها بود گفت:خدمت در دومین کلان شهر مذهبی جهان اسلام و پایتخت معنوی ایران بدون ادعا و چشمداشت بسیار مغتنم است و باید قدر این فرصت ها و لحظات را بدانیم بویژه اینکه برگشت پذیر نیستند.

معاون پیشگیری از جرم دادگستری استان  با بیان اینکه خدمت رسانان  به مردم عزیز مشهد خادمان واقعی و حقیقی ولی نعمتمان حضرت علی ابن موسی الرضا(علیه السلام)خواهند بود گفت:دستگاه قضائی قدردان خدمات و زحمات نیروهای بسیجی بوده و همواره از اقدامات آنان حمایت و پشتیبانی خواهد کرد.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *