رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ارتقای امنيت شغلی کارکنان، مهمترين هدف معاونت منابع انسانی قوه قضائیه است

14:58 - 04 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۱۶۳۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
محمدی ايجاد و افزايش انگيزه در کار و ارتقای امنيت شغلی کارکنان را از مهمترين اهداف و وظايف اين معاونت برشمرد و بيان داشت: امروز نگاه دستگاه قضايی به نيروی انسانی متفاوت با گذشته بوده و به آن به عنوان مهمترين سرمايه و به صورت ويژه نگريسته شده است.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، طی جلسه ای سرپرست جدید امور اداری و استخدامی دادگستری استان اصفهان معرفی شد.

در این جلسه ابراهیم محمدی،‌ معاون منابع انسانی استان ایجاد و افزایش انگیزه در کار و ارتقای امنیت شغلی کارکنان را از مهمترین اهداف و وظایف این معاونت برشمرد و بیان داشت: امروز نگاه دستگاه قضایی به نیروی انسانی متفاوت با گذشته بوده و به آن به عنوان مهمترین سرمایه و به صورت ویژه نگریسته شده و بر همین اساس معاونت منابع انسانی به صورت مستقل در دادگستری‌ها تأسیس و نام گذاری گردیده است.

وی افزود: در طول یک سال گذشته تأسیس این معاونت، دوره ایجاد و تثبیت را گذرانده و اکنون در مرحله توسعه و ایجاد تحول است.

معاون رئیس کل دادگستری استان اصفهان در ادامه وظایف کارکنان در معاونت منابع انسانی را مهم و اثرگذار ارزیابی کرد و گفت: قصد و هدف ما در این معاونت تغییر رویه و روش و بهبود امور نسبت به گذشته است و انتظار این است که همکاران، نظم و انضباط دقیق کاری، خوشخویی و گشاده رویی و سرعت عمل توأم با دقت در انجام امور محوله را سرلوحه کار قرار دهند.

محمدی در ادامه بر توانمندسازی علمی و اهتمام بر امر آموزش و به روز شدن کارکنان تأکید کرده و آن را در اولویت برنامه‌ها برشمرد.

شایان ذکر است جلال ریزانه که در این جلسه به عنوان سرپرست جدید امور اداری و استخدامی دادگستری استان اصفهان معرفی شد نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور در دادگستری و معاونت منابع انسانی، به تشریح برنامه‌های خود در این حوزه پرداخت و خاطرنشان کرد: توجه به منابع انسانی رمز توسعه هر نهاد و سازمانی است و در شرایط فعلی این شاخصه مهم است که راه را برای رسیدن به سایر اهداف عالی محقق و میسر می سازد و نه ثروت و قدرت.

وی افزود: سرمایه، تولید منابع می کند و لازم است به منابع انسانی از منظر یک سرمایه بزرگ و ارزشمند و شریان حیاتی نگریسته شود، چرا که هویت هر سازمان به افراد شاغل در آن مرتبط می شود و عملکرد صحیح و قانونمند این شریان حیاتی ضروری است.

سرپرست امور اداری و استخدامی دادگستری استان اصفهان، به ظهور رساندن دانش و آموخته‌ها و تبدیل آن به مهارت و توسعه و تغییر نگرش‌ها را از دیگر برنامه‌های اجرایی در این حوزه یاد کرد.

لازم بذکر است در پایان معاون منابع انسانی ضمن تقدیر از زحمات احمد بدیعی سرپرست قبلی این واحد برای وی آرزوی سلامتی و توفیق خدمت کرد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *