رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ضرورت ایجاد نیروگاه برق در استان ایلام

0:05 - 05 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۱۵۹۱
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، سیروان، چرداول و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت ایجاد نیروگاه برق در استان ایلام تاکید کرد.
ضرورت ایجاد نیروگاه برق در استان ایلامبه گزارش گروه سیاسی ، سلام امینی در جلسه شورای هماهنگی مدیران عامل شرکت‌های تابعه و وابسته به وزارت نیرو در استان ایلام اظهار داشت: ایجاد زیرساخت‌های توسعه‌ای در استان ایلام ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

نماینده مردم ایلام، مهران، ایوان، سیروان، چرداول و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی گفت: ساماندهی امور انرژی در استان ایلام امری ضروری است که باید در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: باید با یک برنامه جامع فرصت‌های مناسب را برای استفاده بهینه از منابع انرژی در استان ایلام فراهم شود و همه مسؤولان این حوزه باید با تلاش بیشتری در این راستا اقدام کنند.

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، سیروان، چرداول و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت ایجاد نیروگاه برق در استان ایلام تاکید کرد و گفت: مسؤولان این حوزه پیگیر این موضوع مهم باشند.

در این نشست مسؤولان حوزه آب و فاضلاب شهری استان ایلام و شرکت توزیع برق استان ایلام مسائل و مشکلات خود را با سلام امینی نماینده مردم ایلام، ایوان، سیروان، چرداول و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی مطرح کرده و خواستار رفع آنها شدند.

همچنین امینی نماینده مردم ایلام، ایوان، سیروان، چرداول و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مرغداران استان ایلام اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم با کمک دولت و سرمایه‌گذاری در این صنعت مقدمات صادرات مرغ به عراق فراهم شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *