پرسپولیس را شکست می‌دهیم و لیگ را با قدرت آغاز می‌كنیم/ مدیران جدید نفت فقط امروز و فردا می‌كنند

15:12 - 04 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۱۵۰۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدافع تیم فوتبال سایپا گفت: برای بازی با پرسپولیس آماده هستیم و توانایی شكست این تیم در همین هفته اول را داریم.
با شكست پرسپولیس می‌خواهیم با قدرت لیگ را آغاز كنیم / مدیران جدید نفت هم فقط امروز و فردا می‌كنندسیامك كوروشی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، با تأكید بر شرایط خوب تیم فوتبال سایپا برای تقابل با پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر شانزدهم اظهار داشت: سایپا توانست با حفظ شاكله اصلی و اضافه كردن چند بازیكن جدید شرایط خوبی را برای حضور موفق در لیگ شانزدهم فراهم كند.

وی ادامه داد: در كنار این مسائل حضور حسین فركی كه یک مربی كاربلد و آشنا به فوتبال ایران است، در مسیر نتیجه‌گیری به سایپا كمک زیادی خواهد كرد.

مدافع تیم فوتبال سایپا درباره شرایط پرسپولیس در هفته آغازین لیگ شانزدهم گفت: بازی با پرسپولیس همیشه جذاب بوده و همه بازیكنان مقابل این تیم انگیزه دارند. با این همه شک ندارم سایپا دست خالی مقابل پرسپولیس از زمین خارج نخواهد شد. تردید ندارم توان شكست تیم تحت هدایت برانكو را در همین هفته ابتدایی داریم و لیگ را با قدرت آغاز می‌كنیم.

كوروشی درباره آخرین وضعیت مطالباتش از باشگاه پیشین خود یعنی نفت تهران خاطرنشان کرد: فعلاً هیچ خبری نیست و هر وقت تماس می‌گیریم، مدیران جدید نفت هم مثل مدیران قبلی امروز و فردا می‌کنند و فقط وعده می‌دهند. واقعاً برایم جای سؤال است چرا این تیم كه قرار بود تسویه كند و بعد اجازه حضور در لیگ را پیدا كند، حالا تسویه نكرده به راحتی می‌تواند بازی اولش مقابل استقلال را انجام دهد.

انتهای پیام/


ناشناس
|
-
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
0
0
مرسی اعتماد به نفس. پارسال که تو نفت بودی تیمتون شانسی با اشتباه داوری از ما امتیاز گرفت ولی امسال هیچ تیمی نمیتونه جلوی ارتش سرخ رو بگیره
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *