"برتری نظامی" موفقیت سیاسی را در پی دارد/دشمنی عربستان، آمریکا و اسرائیل با ایران اتفاق جدیدی نیست

6:45 - 04 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۱۳۵۵
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
ولی‌الله نانواکناری گفت: یک کشور زمانی در عرصه سیاسی موفق است که در زمینه نظامی از برتری قابل توجهی برخوردار باشد.
ولی‌الله نانواکناری عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی اظهار کرد: قدرت نظامی و دفاعی ایران اعم از سپاه و ارتش و نیروی انتظامی به اندازه ای است که توانایی خفه کردن هرگونه تهدید دشمنان در نطفه را دارد همانگونه که طی چند ماه گذشته برخی از تهدیدات گروهک های تروریستی در مرزهای کشورمان با قاطعیت خنثی شد.

وی با بیان اینکه دشمنی عربستان، آمریکا و اسرائیل با ایران اتفاق جدیدی نیست و دامنه آن بسیار وسیع است اظهار کرد: صحبتهای جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) شمالغرب کشور در خصوص حمایت های تسلیحاتی و تجهیزاتی آمریکا و عربستان از گروهک های تروریستی، نشان دهنده این موضوع است که اینها به هیچ وجه دست از دشمنی با جمهوری اسلامی ایران برنداشته اند هرچند در ظاهر، صورت ماجرا را حفظ می کنند.

نانواکناری ادامه داد: ما در عرصه سیاسی هر چه توانمندتر و قدرتمندتر حضور پیدا کنیم هزینه های مالی و جانی‌مان کمتر خواهد شد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: دستگاه سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران در بعد سیاسی باید اقدامات پیش دستانه و مستندسازانه از فعالیتهای دشمن داشته باشد و آنها را به مجامع بین المللی ارائه کند هرچند که این مجامع قابل اعتماد نیستند.

وی در پایان با بیان اینکه یک کشور زمانی در عرصه سیاسی موفق است که در زمینه نظامی از برتری قابل توجهی برخوردار باشد تصریح کرد: تجربه دفاع مقدس به ما می گوید که هر زمان ما به لحاظ نظامی و دفاعی در جایگاه خوبی بوده ایم، در عرصه سیاسی نیز امتیازات قابل توجهی کسب کرده ایم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *