در آستانه اعزام کاروان المپیک به مسابقات ریو شهر حال و هوای ورزشی به خود گرفت

11:41 - 05 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۱۱۹۹
در آستانه اعزام کاروان المپیک به مسابقات 2016 ریو شهر حال و هوای ورزشی به خود گرفت.
به گزارش ،در آستانه اعزام کاروان المپیک به مسابقات 2016 ریو شهر حال و هوای ورزشی به خود گرفت.

عیسی علیزاده، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اعلام این خبر گفت: با توجه به شروع اعزام تیمهای ورزشی به بازیهای المپیک 2016 و با هدف توسعه ورزش همگانی و عمومی در میان اقشار جامعه کمپین "ورزش برای همه" آغاز به کار کرد.


در آستانه اعزام کاروان المپیک به مسابقات ریو شهر حال و هوای ورزشی به خود گرفت

او با تاکید براینکه سازمان زیباسازی شهر تهران همزمان با رویداد ملی اعزام کاوران ورزشی جمهوری اسلامی ایران با 63 ورزشکار تلاش کرده تا به مقوله ورزش بپردازد، ادامه داد: این اتفاق بهانه خوبی برای بسط و ترویج فرهنگ ورزش عمومی و ترغیب شهروندان به مقوله ورزش و حمایت از کاروان حاضر در ریو است.

دکتر علیزاده با اشاره به اینکه سازمان زیباسازی پس از طراحی جملات مرتبط با موضوع ورزش و المپیک و قرار دادن این جملات در اختیار طراحان گرافیک، زمینه لازم را برای برگزاری هدفمند این کمپین فراهم کرد، گفت: در یک کارگاه سه روزه گرافیست ها با استفاده از متن های پیش فرض به ایجاد طرح های گرافیکی خلاقانه پرداختند و در طول برگزاری این کارگاه از راهنمایی اساتید حاضر استفاده کردند.

در آستانه اعزام کاروان المپیک به مسابقات ریو شهر حال و هوای ورزشی به خود گرفت


مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با بیان اینکه طرحهایی که در سطح شهر اکران شده با برگزاری یک کارگاه سه روزه به دست آمده است، ادامه داد: البته قبل از برگزاری این کارگاه ها جملات تبلیغاتی تهیه شده که این جملات نیز حاصل همفکری طراحان گرافیست و نویسندگان شعار بود که این موضوع انجام کار برای طراحان را راحت تر کرد، چرا که کار طراح به تصویر کشیدن جملات و شعارها است.

دکتر علیزاده با تاکید بر اینکه در این کارگاه سه روزه گرافیک و کاریکاتور، گرافیست ها با استفاده از متنهای پیش فرض، به ایجاد طرح های گرافیکی خلاقانه پرداختند و از راهنمایی اساتید حاضر استفاده کردند، گفت: در همکاری مشترک کمیته ملی المپیک ایران، سازمان ورزش شهرداری با سازمان زیباسازی شهر تهران " کمپین ورزش برای همه " راه اندازی شده و اکران طرح ها تا 12 مرداد در سطح شهر ادامه دارد.

در آستانه اعزام کاروان المپیک به مسابقات ریو شهر حال و هوای ورزشی به خود گرفت


او با تاکید بر ضرورت ترویج ورزش همگانی در میان شهروندان تهرانی و استفاده از ابزارهای تبلیغی به این منظور، ادامه داد: با توجه به اینکه امسال بیشترین تعداد سهمیه در بازیهای المپیک را به دست آورده ایم با اکران طرح های " ورزش برای همه" تلاش کردیم ضمن تقویت روحیه ملی، شهروندان را به دو موضوع توجه به ورزش و حمایت از تیم های حاضر در این بازیهای بین المللی حساس کنیم.

به گفته مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران در نهایت از سوی کمیته ملی المپیک 20 سکه بهار آزادی و بسته ورزشی بازیهای المپیک به 20 نفر برگزیده هدیه داده خواهد شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *