دستگیری مظنون اصلی قتل در پاتوق فروشندگان مواد مخدر

17:53 - 02 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۱۰۴۱
دسته بندی: جامعه ، عمومی
مواد فروش منطقه خلازیر که متهم است در جریان یک درگیری طلبکارش را به قتل رسانده است پس از 9 ماه فرار دستگیر شد.
دستگیری مظنون اصلی قتل در پاتوق فروشندگان مواد مخدربه گزارش خبرنگار گروه جامعه ، چهارم آذر ماه سال گذشته بود که ماموران کلانتری 150 تهرانسر در جریان یک درگیری در منطقه خلازیر قرار گرفتند. شاکی پس از حضور در  کلانتری دلیل درگیری را  طلب پول از چند مواد فروش منطقه خلازیر اعلام کرد و مدعی شد صبح امروز برای گرفتن طلبم نزد سه برادری رفتم که ماشینم را چند وقت پيش به آنها فروخته بودم و پول آن را به من نداده بودند.

 در محل  سه نفری با بچه محل هايشان  بر سر من ریختند و مرا با کتک از محل بیرون انداختند. به همین دلیل به کلانتری آمدم تا از آنها شکایتي طرح کنم و مدارکی که نشان می دهد آنها به من مقروض هستند نیز همراهم است.

بعد از شکایت این فرد و اظهاراتش مبنی بر اینکه این سه برادر هنوز در محل دعوا حضور دارند، یک نفر از مأموران کلانتری 150 تهرانسر به‌همراه سربازي با یک دستگاه خودروی پلیس در محل سه پسر وان حضور پیدا کردند، با شناسایی این سه برادر توسط مأمور کلانتری، وی برای دستگیری این سه نفر درخواست نیروی کمکی می‌کند و در زمانی که قصد دستگیری مجتبی مرد بدهکار را داشت  متهم در محل که تپه بلندی بود با قمه به‌سمت مامور پلیس حمله‌ور شده و اسلحه او را سرقت و مامور پلیس را خلع سلاح می کند.

در این لحظه مأمور پلیس برای زمین گیر کردن مجتبی از اسپری اشک‌آور استفاده کرد. مأمور کلانتری قصد بازداشت مجتبی را داشت که ناگهان  25 نفر از مواد فروشان حاضر در محل  به ‌سمت مأمور کلانتری حمله‌ور می‌شوند و وی را با سنگ و چماق به‌شدت مجروح می‌کنند و با خودروی 405 مجتبی را فراری می دهند.

پس از این اتفاقات مأمور پلیس به ‌همراه سربازی که در ماشین پلیس حضور داشته است خودروی 405 را تعقیب می‌کنند. مأمور کلانتری با استفاده از سلاح سرباز اقدام به شلیک های هوایی به ‌سمت ماشین در حال فرار متهمان می‌کند و پس از شلیک 3 تیر هوایی، 2 تیر به ماشین در حال فرار متهمان اصابت می‌کند و با متوقف شدن خودروی مذکور، راننده خودرو و متهم دیگری بازداشت می‌شوند اما مجتبی از مهلکه می گریزد.

با پایان یافتن ماجرا مشخص می‌شود مردی که به کلانتری مراجعه کرده بود در صحنه درگیری مجدد با این افراد به‌شدت زخمی شده بود  در به بیمارستا جان خود را از دست داده است.

در ادامه با مرگ مرد شاکی پرونده وارد مرحله جدیدی شد. ماموران در نخستین گام به  جست و جو مخفیگاه‌ های مجتبی پرداختند و  توانستند  یک قبضه سلاح و دستبندی که وی از مأمور کلانتری به سرقت برده بود را کشف کنند اما متهم اصلی همچنان فراری بود. با بازداشت دو نفر از نزدیکان مجتبی بالاخره رد پاهاییی از مرد  مواد فروش  در غرب کشور به دست آمد و سرانجام  پس از نه ماه،سرانجام او روز پنج شنبه در یکی از شهرهای غربی کشور بازداشت می شود.

صبح امروز با انتقال متهم به دادسرای امور جنایی او ضمن انکار قتل، مدعی شد: من در صحنه درگیری بودم اما مرد طلبکار را نکشتم. من در آن محل مواد مخدر می فروختم و قبول ندارم که قاتل هستم.

با اعترافات مجتبی او با دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی برای انجام تحقیقات بیشتر و رمز گشایی از این جنایت بازداشت و در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *