تذكر قلعه‌نویی به همه بازیكنان درست بود/ امیدارم از تبریز و تراکتورسازی لژیونر شوم

6:00 - 02 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۰۶۱۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
دروازه‌بان تیم فوتبال تراكتورسازی گفت:‌ بحث لژیونر شدن من مدت‌هاست مطرح شده اما به واسطه سرباز بودنم تاكنون محقق نشده است.
محمدرضا اخباری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال تراکتورسازی تا شروع مسابقات لیگ برتر شانزدهم اظهار داشت: بعد از اردوی خوبی كه در تهران داشتیم، به بهترین شكل ممكن كار را در تبریز برای رویارویی با استقلال خوزستان پیش می‌بریم.

وی درباره نگرانی هواداران تراكتورسازی بابت كسب سه نتیجه تساوی در بازی‌های دوستانه با وجود این همه بازیكن تأثیرگذار، گفت: از اسم بازی‌ها مشخص است كه این مسابقات به عنوان بازی دوستانه و برای آمادگی تیم برگزار می‌شود و نتیجه آن اصلاً برای کسی مهم نیست.

دروازه‌بان تیم فوتبال تراكتورسازی تصریح کرد: هواداران ما به خوبی می‌دانند كه هدف كادر فنی از این بازی‌ها هماهنگ‌تر شدن تیم است و دیدند كه در این سه مسابقه ما با تركیب‌های متفاوتی به میدان رفتیم تا سطح آمادگی بازیكنان ارزیابی شود. مطمئن باشید همه تلاش تیم رسیدن به قهرمانی است تا دل هواداران را شاد كنیم.

اخباری درباره نگرانی امیر قلعه‌نویی، سرمربی تراکتورسازی بابت از دست رفتن موقعیت‌های فراوان گلزنی با این همه مهاجم و بازیكن تراز اول، تأکید كرد: به نظرم تذكر قلعه‌نویی به همه بازیكنان تیم درست بود. با این حال بازیكنان ما با اینكه در شرایط سخت بدنسازی قرار داشتند و كار برای آنها مشكل بود اما باز هم موفق ظاهر شدند. این تذكرها به بازیكنان از آن جهت است كه در این لیگ فشرده و پرمدعی، استفاده از فرصت‌هاست كه تكلیف تیم برنده و قهرمان را روشن می‌كند.

وی درباره آخرین وضعیت مصدومیت و بحث لژیونر شدنش، گفت: با لطف خدا و تلاش كادرپزشكی تراكتورسازی، مصدومیتم كاملاً برطرف شده و برای شروع رقابت‌های لیگ آماده هستم.

دروازه‌بان تیم فوتبال تراكتورسازی در پایان خاطرنشان کرد: مدت‌هاست بحث لژیونر شدن من مطرح است كه به خاطر گذراندن دوران خدمت مقدس سربازی در تیم تراكتورسازی، این اتفاق تاکنون نیفتاده است. مطمئن باشید با اتمام دوران سربازی من، این بحث‌ها جدی‌تر پیش خواهد رفت و امیدوارم از تبریز و تیم تراكتورسازی لژیونر شوم.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *