راه‎های نفوذ دشمن در کمرنگ کردن اعتقادات است

23:30 - 01 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۰۴۲۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس‌کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: راه‎های نفوذ دشمن در کمرنگ کردن اعتقادات مردم است که لازم است ارزش‌های دینی اول در اندیشه و باورمان نهادینه شود.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان سیستان و بلوچستان، حجت الااسلام حمیدی رئیس‌کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: راه‎های نفوذ دشمن کمرنگ کردن اعتقادات است که لازم است ارزش‌های دینی اول در اندیشه و باورمان نهادینه شود.

حجت‎الاسلام ابراهیم حمیدی در جلسه دیدار پرسنل بسیجی استان سیستان و بلوچستان با احمد بیگی مشاور امور ایثارگران رئیس قوه قضائیه اظهار کرد: در نظام جمهوری اسلامی ارزش‌هایی داریم که حفظ آنها وظیفه ما است.

رئیس‌کل دادگستری سیستان و بلوچستان افزود: شهدا جان خود را برای حفظ ارزش‌ها فدا کرده‎اند و هزینه واقعی ارزش‎ها را خانواده شهدا ایثارگران و جانبازان داده‎اند.

این مسئول قضایی ادامه داد: نخستین کسانی که در جامعه باید حافظ این ارزش‌ها باشند خود ایثارگران هستند، حضور ایثارگران شاغل در مجموعه‎ها و دستگاه قضایی افتخار است.

وی بیان کرد: انتظار از فرد ایثارگر شاغل در وهله نخست اعتقاد از بن‎دندان به ارزش‎های اسلامی است تا آنچه که برای تحقق ارزش‌ها جانفشانی کرده‌اند و هزینه سنگین آن را پرداخت کرده‌اند تضعیف نشود.

حمیدی افزود: راه‎های نفوذ دشمن کمرنگ کردن اعتقادات است که لازم است ارزش‌های دینی اول در اندیشه و باورمان نهادینه شود.

رئیس‌کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: تهاجم و دسیسه دشمن نباید دامن‌گیر خانواده شهدا شود فرزندان شهدا باید حافظ ارزش‎ها باشند.

وی ادامه داد: اعتقاد راسخ به ارزش‎های دینی و انقلابی از انتظاراتی است که ایثارگران به عنوان خاکریز اول باید به آن توجه داشته و آن را تقویت کنند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *