هنوز کسی از فدراسیون جودو با من تماس نگرفته است/ با ملایی در ارتباط هستم

3:00 - 31 تير 1395
کد خبر: ۱۹۹۹۶۷
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
مربی پیشین تیم ملی جودو گفت:هنوز هیچ یک از مسئولان فدراسیون جودو صحبتی با بنده برای بازگشت به تیم ملی نداشته و نمیدانم این اخبار از کجا آمده است.

حامد ملک محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص خبر بازگشتش به تمرینات تیم ملی جودو اظهار داشت: زمانی من به عنوان مربی اختصاصی «سعید ملایی» فعالیت می‌کردم اما بعد از اضافه شدن مربی ازبکستانی به من گفتند که باید زیر نظر او کار کنم و پس از حضور در یکی، دو اردو به این نتیجه رسیدم که از مربیگری تیم ملی کناره گیری کنم.

وی افزود: در این مدت هم کاملا با «ملایی» در ارتباط بوده و هستم. سعید جودوکار خوب و با استعدادی است و هر کمکی از دستم بر بیاید برای او انجام می‌دهم.

ملک‌محمدی در خصوص خبر بازگشتش به تمرینات تیم ملی جودو گفت: یکسری اخبار را در رسانه‌ها دیده‌ام اما تاکنون هیچ مسئولی از فدراسیون جودو برای حضور در تمرینات تیم ملی با من تماس نگرفته است.

مربی سابق تیم ملی جودو تصریح کرد: به هر حال من هم برای بازگشت به کادر فنی تیم ملی یکسری شرایط دارم و نمی‌شود که همینطور به تیم بازگردم!

ملک محمدی در پاسخ به این سوال که آیا در صورت تماس مسئولان فدراسیون به کادر فنی تیم ملی بازمی‌گردد یا خیر، گفت: وقتی هنوز صحبتی با من نشده نمی‌توانم در این مورد نظر بدهم. مربیگری تیم ملی کار کوچکی نیست و اگر مسئولان من را می‌خواهند باید یک جلسه رسمی در این مورد برگزار کنیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *