رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اجرای طرح ارتقای آگاهی‌های حقوقی در مساجد

9:11 - 29 تير 1395
کد خبر: ۱۹۹۲۴۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
گلستانی گفت: یکی از اقدامات معاونت اجتماعی استان همدان آموزش نکات حقوقی به مردم در مساجد استان همدان در قالب طرح ارتقاء آگاهی‌های عمومی است.
سعید گلستانی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی به اجرای طرحی با موضوع ارتقاء آگاهی‌های عمومی اشاره کرد و گفت: یکی از اقداماتی که توسط معاونت اجتماعی در ماه مبارک رمضان برگزار شده بود اجرای طرح آموزش ارتقاء آگاهی های عمومی در مساجد به مدت 10 روز بود.

وی افزود: در این طرح به مدت نیم ساعت قبل از نماز ظهر نکات حقوقی به مردم آموزش داده می‌شد که با استقبال فراوان مردمی همراه بود.

گلستانی ادامه داد: با توجه به استقبال و رضایت عمومی از این طرح جلسات و هماهنگی‌هایی با مسئول سیاست گذاری ائمه جماعات استان همدان انجام شده است که بتوانیم این نکات حقوقی را در نماز جمعه های استاد قبل از مراسم نماز جمعه به مردم آموزش دهیم.

وی اظهار کرد: تصمیم بر این است که اجرای این طرح تا پایان سال در سراسر استان همدان ادامه داشته باشد و امیدواریم بتوانیم آموزش مشائل حقوقی را در سایر مساجد استان عملیاتی کنیم.

گلستانی در ارتباط با همکاران اجرایی این طرح گفت: در این طرح بسیج حقوقدانان، معاونت فرهنگی دادگستری کل،  کانون وکلا و مشاورین ماده 178 قوه قضائیه همکاری خواهند داشت.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *