حاشیه های بازدید از پشت صحنه "دورهمی"/نارضایتی رسانه‌ها از نحوه برخورد مدیری و انصاری+ عکس

12:19 - 28 تير 1395
کد خبر: ۱۹۸۹۶۸
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
حاضر نشدن تمام بازیگران مقابل خبرنگاران و عکاسان و برخورد نه چندان مناسب عوامل اجرایی با اهالی رسانه از حاشیه های بازدید از پشت صحنه این برنامه پرمخاطب تلویزیونی محسوب می شود.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، روز گذشته تعدادی از خبرنگاران و عکاسان از پشت صحنه برنامه "دورهمی" مهران مدیری بازدید کردند.

حاشیه های بازدید از پشت صحنه

در این بازدید که با گذشت مدت زمان نسبتا طولانی برای ورود اهالی رسانه به سالن اصلی اجرای برنامه همراه بود، تعدادی از بازیگران حاضر به گفت و گو با آنها شدند.
پس از ورود خبرنگاران وعکاسان به سالن اجرای برنامه "دورهمی" رامین ناصرنصیر نخستین بازیگری بود که از بخش نمایشی این برنامه روی صحنه حاضر شد و پس از آن هنرمندانی چون مهران رنجبر، امیر جنانی، لیلا ایرانی و سروش جمشیدی مقابل اهالی رسانه قرار گرفتند.

حاشیه های بازدید از پشت صحنه

نکته ای که در این بین باعث ناراحتی اهالی رسانه شد این بود که مهران مدیری کارگردان برنامه با وجود اینکه لحظه هایی روی صحنه حاضر شد تا به مهران رنجبر یادآوری کند که زمان، زمان تمرین گروه است، به رسانه ای ها هیچ خوشامدی نگفت و دقایقی بعد فردی که مسئول هماهنگی های سالن برای اجرای گروه بود با برخوردی نامناسب از اهالی رسانه خواست تا محل اجرا را ترک کنند.

عکاسان و خبرنگارانی که برای بازدید از پشت صحنه این برنامه در لوکیشن "دورهمی"  حاضر شده بودند به امید ثبت اخبار و تصاویری از تمامی بازیگران بویژه هنرمندان اصلی بخش نمایش، مهران مدیری و حداقل تمرین گروه به آنجا آمده بودند در حالی که حتی به آنها اجازه داده نشد که نظاره گر تمرین گروه باشند و در لحظه هایی که اهالی رسانه را مجبور به ترک سالن می کردند با وجود اینکه الیکا عبدالرزاقی تمایل خود را برای پا سخ به پرسش خبرنگاران نشان داد اما با این حال او را هم به اجبار از صحنه خارج کردند.

حاشیه های بازدید از پشت صحنه

سیامک انصاری تنها بازیگری بود  که حتی مثل مهران مدیری هم حاضر نشد لحظه هایی کوتاه روی صحنه قرار بگیرد. 




ناشناس
|
-
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
0
0
آقای مدیری گفتند از شبکه های مجازی خوششون نمیاد حتما از شلوغ بازی خبرنگارها هم خوششون نمیاد...
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *